Leczenie homoseksualistów

71. Data: 2012-03-16 15:34:19

Temat: Re: Leczenie homoseksualistów
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

=================

> [...]
> prostu- dowiedzieliśmy się, że jesteśmy goim- czyli to nasza wina. No
> cóż- przeprosiliśmy ich za polskie obozy koncentracyjne i za naszych
> dzikich przodków, mordujących ich przodków- i wróciliśmy w zadumie do
> naszego kraju- który postanowiliśmy bardzo szeroko otworzyć tę naszą
> Rzeczpospolitą dla multi- kulti. Zaprosiliśmy rodzimych cyganów do
> naszej szkoły, żeby im powiedzieć, jak bardzo jest nam przykro, że
> jesteśmy Polakami. Po wizycie cyganów zniknęły ze szkoły najcenniejsze
> sprzęty- ale to nasza wina, bo jesteśmy gadziami...

Że też Ty zawsze musisz mieć wieści z lepszej ręki...
Moja młoda była akurat na spotkaniu z kulturą romską. Nie _z Romami_.

72. Data: 2012-03-16 15:35:14

Temat: Re: Leczenie homoseksualist?w
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

=====================

=====================

========================

>>> 1. ja pisz? nieprawd?- udowodnij, to wtedy przeprosz?

> Tak sobie z marszu czytaj?c przelecia?em oczami ten post Chirona, i moje
> pierwsze odczucie by?o podobne. Ale to tylko odczucie by?o. Po Twojej
> powy?szej 'diagnozie' postanowi?em nie przelatywa? oczami a przeczyta?. Po
> przeczytaniu stwierdzam ?e pomyli?em si? w odczuciach, a Ty pieprzysz ;)

Przeczytałem ...
Nie wiem, mnie tam dalej najbardziej interesuje gdzie Chiron uczył się
takich oślizgłych wiązanek.

Że jest w tym wątku pewna pomyłka, to wiem od początku. Chiron użył
sarkazmu nazywając siebie 'katolem', a wszyscy się na tym zafiksowali
robiąc z tego jakiś 'dowód', że rzeczywiście jest 'katolem'.
Generalnie - raczej mordobicie, nie dyskusja - jak nie raz.
Z tym jednak, że chciałbym zauważyć, że taki rodzaj sarkazmu
ze sobą w roli głównej nie jest dla Chirona typowy, w każdym
bądź razie nikt się tym sarkazmem nie przejął.

Ale ja nie o tym ...

Oślizgła wiązanka sama w sobie - mnie ciekawi. Nie wcześniejsze
mordobicie. Reakcja bbjk na nią była 'normalna'. natomiast postawa
Chirona, emocjonalna postawa - jest niekonsekwentna.

73. Data: 2012-03-16 15:39:32

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-16 16:33, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Tak. Zajebiste zajęcie na piątkowy wieczór :P
>
> Poważniej. Chiron nie jest tu neutralny, natomiast nie widzę tu żadnej
> agresji czy mowy nienawiści skierowanej przeciw zwykłym ludziom, lub
> konkretnym osobnikom z rozmówców. A Ty zdaje się twierdzisz, że jakoś na
> bibijotkę wsiadł. Swoją drogą nigdy bym na nic w tym wątku uwagi nie
> zwrócił, gdyby nie to że napisałeś że wsiadł na bbjk, która to akurat
> mnie wkurwia - więc postanowiłem sprawdzić "jak na nią wsiadł" - i
> wyszło co wyszło kochanie :)

Nie chodzi mi o to, że skrzywdził bbjk czy coś, ale jakiej formy użył :)
tak technicznie:
"może zacytujesz jakieś swoje ulubione staliniątko? Może nawet samą
córeczkę Światł(o)ego tatusia? Cytowałaś już tu ich książeczki. Że też
nie przyjdzie im do tych głaskanych przez Szacowne Rączki główek opisać
działalność tatusiów, wujków, i tym podobnych w umacnianiu władzy
ludowej wśród tego głupiego szabesgojskiego polactwa"

policz zdrobnienia - staliniątko, córeczke, tatusia, książeczki,
rączki, główek, tatusiów, (a mógł napisać 'wujaszków':) i podsumowanie
'szabejsgojskie polactwo'. ja np. w ogóle nie rozumiem, co to jest
szabejskojski, choć rozpoznaję w tym goja, pewnie z niemieckim
przedrostkiem :)

74. Data: 2012-03-16 15:46:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=====================

=====================

========================

> [...]
> mordobicie. Reakcja bbjk na nią była 'normalna'. natomiast postawa
> Chirona, emocjonalna postawa - jest niekonsekwentna.

No wiązanka, wiązanka. O Stalinie, jego potomstwie i twórczości potomstwa.
Też bym normalnie nie pozwolił mówić do siebie takim tonem ;)

Buziaczki
Dębska

75. Data: 2012-03-16 15:53:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'szabejsgojskie polactwo'. ja np. w ogóle nie rozumiem, co to jest
> szabejskojski, choć rozpoznaję w tym goja, pewnie z niemieckim

No taka forma. Toć nie twierdzę, że neutralna. Kwestia na co te złe moce
zdrobnień są skierowane. Mz na system w szponach którego tkwimy! :)

cmok
Dębska

76. Data: 2012-03-16 15:53:14

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

, aW dniu 2012-03-16 16:33, Przemysław Dębski pisze:

> bbjk, która to akurat
> mnie wkurwia

O! :)nie spodziewałam się, ze wzbudzam tu jakiekolwiek emocje, a jeśli
by nawet, to najwyżej i niekiedy w tych, z którymi od lat się potykam na
mniej lub bardziej ubitym gruncie.
Prawdę mówiąc, to na razie Cię nie kojarzę, ale pewnie od teraz zacznę :)
--
B.

77. Data: 2012-03-16 15:57:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mniej lub bardziej ubitym gruncie.
> Prawdę mówiąc, to na razie Cię nie kojarzę, ale pewnie od teraz zacznę :)

Uczta się chłopaki od mistrza ! ;)

Buziak
Dębska

P.S.
Chodzi o Twój post sprzed dawna, w którym zadarłaś nosa do góry i
powiedziałaś że stąd idziesz, bo nie będziesz zadawać się z towarzystwem,
które nie reaguje zdecydowanie na rasistowskie teksty cbneta. A ja
pamiętliwy jestem.

78. Data: 2012-03-16 15:59:04

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-16 15:03, Chiron pisze:

> Jeśli kłamię- piszę nieprawdę- przeproszę, posypię głowę popiołem- i
> więcej nie będę. Jeśli piszę prawdę- to czemu się gniewasz?

Nie gniewam się, ani się gniewam, przecież nie jesteśmy nijak zależni
emocjonalnie. Po prostu nie mam ochoty rozmawiać w poetyce całkowicie mi
egzotycznej, powtórzę: w taki sposób mów do lustra lub podobnych sobie,
posługujących się tym samym stylem.
Co do Twojej "prawdy", czy "nieprawdy", to jest wyłącznie Twój problem.
Nigdy się w to nie angażowałam, jak postrzegasz rzeczywistość i to się
nie zmieni.
--
B.

79. Data: 2012-03-16 16:01:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-16 16:53, Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> No taka forma. Toć nie twierdzę, że neutralna. Kwestia na co te złe moce
> zdrobnień są skierowane. Mz na system w szponach którego tkwimy! :)

Zawsze tkwiliśmy w jakimś systemie.
Przez jakiś czas amerykańscy osadnicy czuli prawdziwą swobodę, jak
taki zamarzał samotnie w górach to naprawdę nikt a nikt go nie szukał.

Za to indianie czuli zaciskajacą się pętlę systemu rezerwatów itp.
A dzisiaj ? Dzisiaj warto sobie obejrzeć filmy "Inside Job"
oraz "Margin Call" - one dobrze oddają 'ducha' dzisiejszej
~liberalnej hameryki, która JAK W BANKU zgotuje nam zaniedługo
kolejny globalny kryzys.
W tym wszystkim śmieszą mnie nieco deklaracje w stylu "to wszystko
wina Obamy i jego socjalu", he, he ...

80. Data: 2012-03-16 16:06:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-16 14:26, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "zażółcony"

> Ale z drugiej strony jego koledzy z kompanii byli kiedyś wrogami Polski ;)

W dodatku stłaśnie kaleczi naś jenzik.

Qra

Dziwne miejsca
zbawiennosc
Niektórzy jednak wiedzą, co się naprawdę liczy.
Slipy i prezerwatywy i dewoci.
Biednego osaczonego Bin Ladena...