Leczenie i badania na temat ADHD

1. Data: 2010-04-08 12:42:50

Temat: Leczenie i badania na temat ADHD
Od: Mif <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Od niedawna poszukuję materiałów dotyczących leczenia ADHD u dzieci w języku
polskim lub angielskim. Szczególnie interesujące było by dla mnie
zestawienie obrazujące skuteczność leczenia farmakologicznego oraz
psychoterapii w porównaniu do braku leczenia na podstawie różnych badań
wykonanych przez wiarygodne instytucje. Nie muszą być szczegółowe, ale
istotna jest dla mnie ich rzetelność. Pomyślałem, że być może tą listę
subskrybują osoby mogące łatwo podać takie linki.

Z góry dziękuję za odpowiedzi. :)

2. Data: 2010-04-08 14:10:57

Temat: Re: Leczenie i badania na temat ADHD
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mif" <...@...a> napisał w wiadomości
> [...]
> istotna jest dla mnie ich rzetelność. Pomyślałem, że być może tą listę
> subskrybują osoby mogące łatwo podać takie linki.

Jest też leczenie siarczanem magnezu:
http://www.thepeacefamily.force9.co.uk/epsom.html
Po polsku jest też dużo na ten temat.

Siarczan magnezu to drugi składnik (po NaCl) wody oceanicznej. Ciekawe czy
ADHD występuje tam gdzie używa się nierafinowanej soli morskiej.

Tu można się nabrać. Obecnie sól kuchenna produkowana jest głównnie z wody
oceanicznej. Ale jest ona oczyszczana z siarczanu magnezu.
Taka sól kosztuje grosze bo idzie głównie do przemysłu chemicznego. Cwaniacy
sprzedają ją jako sól morską. Nierafinowana sól morska kosztuje koło 100.
Dzieciom może też brakować NaCl bo teraz jest modne niesolenie. Na pewno
może brakować MgSO4.
Do leczenia dzieci kąpielą używa się nawozu sztucznego (6zł za 2kg).
S*

3. Data: 2010-04-08 19:48:44

Od: "Papa5merf" <P...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Mif" napisał:
> [...]
> istotna jest dla mnie ich rzetelność. Pomyślałem, że być może tą listę
> subskrybują osoby mogące łatwo podać takie linki.

taka choroba jak ADHD nie istnieje!!!:O)
jest to jeden z wieeelu pszekrentuf koncernuf farmaceutycznych i medykuf,
czyli wymyślają lek, a gdy go mają muszą do niego znaleźć chorobę, taka
taktyka:O(
leczenie tej pseudo choroby polega na faszerowaniu dziecka otępiajacą
chemią, głównie trwale upośledzajacą mózg, jeśli to twoje dziecko to
dlaczego chcesz mu zrobić coś takiego?:O(

4. Data: 2010-04-08 21:46:43

Od: 7ky <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Żałuję, że się zapytałem...

5. Data: 2010-04-08 21:49:19

Od: 7ky <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Cóż, zmylił mnie zdecydowanie przedrostek sci. Przepraszam za pytanie, które
nie nadaje się na tą grupę.

6. Data: 2010-04-09 07:22:58

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

7ky pisze:
> Cóż, zmylił mnie zdecydowanie przedrostek sci. Przepraszam za pytanie, które
> nie nadaje się na tą grupę.

Pytanie się nadaje, tylko tę grupę okupuje kilku .. - no nie wiem, każdy
epitet i tak byłby eufemizmem.

7. Data: 2010-04-09 07:30:08

Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mif pisze:
> [...]
> istotna jest dla mnie ich rzetelność. Pomyślałem, że być może tą listę
> subskrybują osoby mogące łatwo podać takie linki.

ADHD to stek bzdur, najlepsze lekarstwo to zrownowazona normalna dieta i
zero pobudzaczy NESTLE i innych gowien.

Wystarczy wywalic z diety wszelkie slodkie wynalazki i bedziesz mial
grzeczne dzieciaki.

8. Data: 2010-04-09 12:02:35

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Madrzejszy od radia. pisze:

> ADHD to stek bzdur, najlepsze lekarstwo to zrownowazona normalna dieta i
> zero pobudzaczy NESTLE i innych gowien.
>
> Wystarczy wywalic z diety wszelkie slodkie wynalazki i bedziesz mial
> grzeczne dzieciaki.

Masz dzieci? Najwyraźniej nie. I, nie miej. Będzie lepiej dla tych
niedoszłych i dla ludzkości.
M.

9. Data: 2010-04-09 12:09:17

Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

malgorzata pisze:

> Masz dzieci? Najwyraźniej nie. I, nie miej. Będzie lepiej dla tych
> niedoszłych i dla ludzkości.
> M.

Tak mam i wystarczy zeby nie zarly tych przereklamowanych gowien a jest
swiety spokoj. A juz np po tych super platkach reklamowanych w TV to
dzieciary dostaja zajoba zeby spalic te dopalacze. I to jest wlasnie
ADHD mlody organizm stara sie spalic to scierwo ktorym go nakarmiono.

10. Data: 2010-04-09 13:21:06

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Madrzejszy od radia. pisze:

> [...]
> dzieciary dostaja zajoba zeby spalic te dopalacze. I to jest wlasnie
> ADHD mlody organizm stara sie spalic to scierwo ktorym go nakarmiono.

Moje nigdy nie żarły, bo wówczas tego nie było. Reklam w TV w ich
dziecięctwie też nie było. Starszy syn - spokojny, wyważony. Młodszy z
wyraźnymi oznakami ADHD - choć w tamtych czasach nie definiowano takich
dysfunkcji (innych, zresztą też nie).

bolace stawy lokciowe po nocy prosze o porady
Herbalife warto?
boli mnie w nocy nadgarstek, że jasna cholera
woda w łokciu
stawy lokciowe bol punktowy po nocy!!! Prosze o rady