Leczenie i badania na temat ADHD

11. Data: 2010-04-09 14:05:45

Temat: Re: Leczenie i badania na temat ADHD
Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

malgorzata pisze:

> Moje nigdy nie żarły, bo wówczas tego nie było. Reklam w TV w ich
> dziecięctwie też nie było. Starszy syn - spokojny, wyważony. Młodszy z
> wyraźnymi oznakami ADHD - choć w tamtych czasach nie definiowano takich
> dysfunkcji (innych, zresztą też nie).

No to co pierdolisz glupia babo, ADHD to wymysl mediow.

12. Data: 2010-04-09 14:31:27

Od: "Papa5merf" <P...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Madrzejszy od radia." napisał:

> No to co pierdolisz glupia babo, ADHD to wymysl mediow.

spokojnie, ona wykonuje tylko sfoją robote jak niemcy, taki los lobbysty
farmaceutycznego:O)
jej dzieci mają ADHD, chorobę drażniących nóg i sutek gitarzysty, acha i ona
fcale nie ma dzieci, ale to nieważbe:O)

13. Data: 2010-04-09 15:00:17

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Madrzejszy od radia. pisze:

> No to co pierdolisz glupia babo, ADHD to wymysl mediow.

Kultura i logika nie jest Twoją najmocniejszą stroną.

14. Data: 2010-04-09 15:01:32

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Papa5merf pisze:

> [...]
> jej dzieci mają ADHD, chorobę drażniących nóg i sutek gitarzysty, acha i
> ona fcale nie ma dzieci, ale to nieważbe:O)

Zmień leki i/albo lekarza, bo obecne najwyraźniej Tobie nie służą.

15. Data: 2010-04-09 21:24:34

Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty przeczytaj jeszcze raz co ty napisalas:

"Reklam w TV w ich dziecięctwie też nie było. Starszy syn - spokojny,
wyważony. Młodszy z wyraźnymi oznakami ADHD - choć w tamtych czasach nie
definiowano takich dysfunkcji"

Zakladam ze te dzieci teraz maja po 30-40 lat jak w ich dziecinstwie nie
bylo reklam wiec o jakim ty ADHD piszesz?

Moze facet ma drgawki jak sie nie napije ale to nie ADHD a kac.

16. Data: 2010-04-09 22:43:36

Od: malgorzata <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Madrzejszy od radia. pisze:
> [...]
> bylo reklam wiec o jakim ty ADHD piszesz?
>

> Moze facet ma drgawki jak sie nie napije ale to nie ADHD a kac.

Szkoda gadać z Tobą. Ani kultury ani logiki.
EOT

17. Data: 2010-04-10 09:22:45

Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

malgorzata pisze:

> Szkoda gadać z Tobą. Ani kultury ani logiki.
> EOT

A co ma kultura do ADHD ? A logika jest jak najbardziej z tym ze trzeba
wiedziec co to znaczy myslec logicznie.

bolace stawy lokciowe po nocy prosze o porady
Herbalife warto?
boli mnie w nocy nadgarstek, że jasna cholera
woda w łokciu
stawy lokciowe bol punktowy po nocy!!! Prosze o rady