Legalizacja wodomierza

1. Data: 2003-06-06 06:35:20

Temat: Legalizacja wodomierza
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Czy kto wie na czym polega i jak wygląda procedura legalizacji wodomierza?
Chciałabym wiedzieć co mnie czeka.

Kasia

1. Data: 2003-06-06 22:08:51

Temat: Re: Legalizacja wodomierza
Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kto wie na czym polega i jak wygląda procedura legalizacji
> wodomierza? Chciałabym wiedzieć co mnie czeka.

Najszybciej i najwygodniej to chyba wymienic swoj stary wodomierz na taki po
przegladzie i legalizacji. Bynajmniej ja tak robilem. Pan przyszedl z
wodomierzami i na poczekaniu je wymienil zabierajac moje. Cala usluga
kosztowala w zeszlym roku 36PLN od wodomierza (koszt calkowity z wliczona
wymiana i dojazdem).

Pzdr.
Shield.

1. Data: 2003-06-07 12:18:22

Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl> wrote in message

> [...]
> wodomierzami i na poczekaniu je wymienil zabierajac moje. Cala usluga
> kosztowala w zeszlym roku 36PLN od wodomierza (koszt calkowity z wliczona

To tanio.
Mnie sama legalizacja w wodociągach kosztowała 36 zł w tym roku.
Procedura wyglądała tak:
Odkręciłem wodomierze, wrzuciłem do reklamówki poszedłem do wodociągów,
powiedzieli, żebym sobie poszedł na lody i wrócił za dwie godziny.
Po dwóch godzinach przyszedłem, zapłaciłem i dostałem wodomierze z nowym
środkiem i ładnie wyczyszczone razem z papierkiem, że kolejne 5 lat mam z
głowy.
Przyszedłem, zakręciłem i po sprawie.
Potem jeszcze tylko telefon do spółdzielni, żeby fachowiec przyszedł
zaplombować.

Osoby, które to robią "zawodowo" zwykle postępują tak samo, tylko od ręki
wkręcają legalizowane wodomierze, które mają w zapasie i oczywiście trochę
sobie biorą więcej. U nas np. 50 zł

Dobry stolarz w Krakowie...
parkiet 100-150 mm gdzie??
aż głupio pytać ;)
czy roznice obmiarowe PRZEKRACZAJA 1 % ?
nóż elektryczny