Lęk

1. Data: 2004-06-27 18:51:08

Temat: Lęk
Od: "StErYt" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Jak jestem na jakiejsc imprezie gdzie jest duzo ludzi czuje lęk. A juz
wogole paralizuje mnie mysl ze mialbym publicznie wystapic przed ta grupa
ludzi ?

Dlaczego tak jest i jakie czynniki sa odpowiedzialne za to. Jakie przyczyny
i jak to mozna jakos "skorygowac" bo wiem ze wyleczyc do konca tego moze nie
mozna.

pozdr

1. Data: 2004-06-27 19:35:52

Temat: Re: Lęk
Od: "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik StErYt <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cbn4uq$89j$...@n...onet.pl...
> [...]
przyczyny
> i jak to mozna jakos "skorygowac" bo wiem ze wyleczyc do konca tego moze

ja lecze alkoholem ;]

1. Data: 2004-06-27 19:44:28

Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

StErYt <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> i jak to mozna jakos "skorygowac" bo wiem ze wyleczyc do konca tego moze

Gdy sam masz w sobie lek, widzisz go u innych. Gdy sie uwalniasz od tego
leku przestajesz go widziec u innych. Wtedy mozesz dostrzegac u tych
zlozonych istot inne zakresy: np. milosc, radosc, pragnienie doswiadczania
itd. Dostrzegasz takie zakresy, na ktore sam jestes otwarty by ich
doswiadczac w sobie.

Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-06-27 19:46:03

Od: "Cien" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

StErYt w news:cbn4uq$89j$1@news.onet.pl napisał(a):

> Dlaczego tak jest i jakie czynniki sa odpowiedzialne za to.

Życie nie doświadczyło Cię dostatecznie abyś zrozumiał czego naprawdę musisz
się w życiu obawiać. Zupełnie jak brak doświadczenia u dzieci sprawia, że
obawiają się nocą otwartej szafy.

Cień

1. Data: 2004-06-27 20:04:40

Od: "StErYt" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> napisał w
wiadomości news:cbn7hr$fpp$1@news.dialog.net.pl...

> ja lecze alkoholem ;]

Niekoniecznie o taką odpowiedź mi chodziło ;)

1. Data: 2004-06-27 20:46:06

Od: "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik StErYt <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cbn98p$lge$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> napisał w
> wiadomości news:cbn7hr$fpp$1@news.dialog.net.pl...

> Niekoniecznie o taką odpowiedź mi chodziło ;)

Wybacz, ze Cie zawiodlem, ale to naprawde dziala :]

1. Data: 2004-06-27 22:08:17

Od: "bigda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

StErYt <s...@w...pl> napisał(a):

>jak to mozna jakos "skorygowac" bo wiem ze wyleczyc do konca tego moze nie
>mozna.
>
> pozdr

Skąd wiesz, że nie można?

1. Data: 2004-06-28 08:52:15

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "StErYt" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przyczyny
> i jak to mozna jakos "skorygowac" bo wiem ze wyleczyc do konca tego moze

Czujesz lęk przed wystąpieniem przed tymi wszystkim ludźmi, bo przejmujesz
sie tym, co oni sobie o Tobie pomyślą. A żeby osiągnąć wolność, trzeba
uniezależnic sie od opinii innych, masz swoje życie, swoje racje, robisz w
życiu to, co uważasz za słuszne i niech sobie wszyscy myslą co chcą. Jeśli
są w porządku to to zaakceptują, jesli nie, to nie warto się z nimi zadawać.
Paula

1. Data: 2004-06-28 12:21:37

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

Cien wrote:

> Życie nie doświadczyło Cię dostatecznie abyś zrozumiał czego naprawdę
> musisz się w życiu obawiać. Zupełnie jak brak doświadczenia u dzieci
> sprawia, że obawiają się nocą otwartej szafy.

Bzdura. Nadmierny stres prowadzi do reakcji unikania. A strach
przed wyimaginowanym to cos innego.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Kobieta potrafi pokochać mężczyznę tylko po to, aby nie zezwolić na to
innej.
-- Williams Tennessee"

1. Data: 2004-06-28 15:56:36

Od: "Cien" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Jarzynka w news:cbp2eu$ref$1@korweta.task.gda.pl napisał(a):

> Bzdura. Nadmierny stres prowadzi do reakcji unikania. A strach
> przed wyimaginowanym to cos innego.

Faktycznie bzdura. Nie pisałem bowiem o przyczynach i rodzajach lęku, ale o
jego zasadności. Dobrze jest odczuwać lęk, ale uzasadniony, który działa
mobilizująco. StErYt obawia się 'otwartej szafy' i być może kiedyś to
zrozumie. I tyle z mojej strony.

Cień

zal dupe sciska....
Zalosny kawalek gowna.