Re: Lekarzu - ulecz się sam

From: Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Lekarzu - ulecz się sam
Date: Sun, 25 Aug 2002 17:40:56 +0200

k...@p...onet.pl nakibordził(a):

>OPTYMALNI sierpień '02
[...]
>Efektem tego zdrowego żywienia, głównie pastwiskowego, były u mnie
>następujące schorzenia:
[...]
>z czymś podobnym, ale teraz rozumiem i podzielam te uczucia. Żywienie
>optymalne zaczęłam prawie natychmiast, pomimo kpin ze strony koleżanek. One
[...]
>Stałam się silniejsza, przestała mnie boleć głowa. Żadnych infekcji, ani
>opryszczek. OB po dwóch tygodniach spadł na 28, po miesiącu był już 4,
[...]
>lek. med. Barbara Dąbrowska

Tak się zatanawiałem, gdzie ja juz to widziałem?
Opis choroby, lekarze nie pomagają, a potem.... cud i człowiek jest
zdrowy.
Kilkanaście(dziesiąt?) takich historii (oczywiście z przedrukami
badań itd. itp.) w książce pt. "Ręce które leczą" p. Zbigniewa
"MultiVity" Nowaka, który uleczył tysiące ludzi.
Z pieniędzy oczywiście, a może niektórych z naiwności?

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Zgiń, przepadnij, siło niehomogenizowana!" /Dark One/