Re: Lekarzu - ulecz się sam

Data: 2002-08-27 08:41:13
Temat: Re: Lekarzu - ulecz się sam
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl>

> No to mamy ja!!! Wlasnie chcialam sprawdzic czy ten sam post ktory
wypuscila
> na pl.misc.dieta jest tutaj i co sie okazuje-to wlasnie on. niezla
komedia.

Ten tekst jest wystąpieniem dr Barbary Dąbrowskiej na II Światowym Zjeździe
Optymalnych w Poznaniu. Mam kasetę VHS z tego zjazdu i to jest ten sam
tekst. Wygłosiła go jako jedna z kilkunastu osób - "ozdrowieńców"
występujących w Teatrze Moniuszki w Poznaniu w obecności kilku posłów,
senatorów i władz samorządowych ziemi poznańskiej no i ponad 800
"optymalnych" z całego świata. Następnie tekst wystąpienia ukazał się w
miesięczniku Optymalni skąd Krystyna pewnie go przepisała - ale to nie ona
jest jego autorką jak sugeruje tu kilka osób. Zresztą znam osobiście dr
Dąbrowską (przyjeżdza do Ostrowca na nasze spotkania) i życzę wszystkim
lekarzom takiego kontaktu z pacjentami (no i efektów leczenia - jak pisałem
wyżej) jaki ona ma. A, że chorowała i chorowali jej bliscy to jest fakt - ma
pełną dokumentację medyczną. Jak sobie ktoś życzy mogę podać na priva jej
numer telefonu - to sobie pogadacie jak lekarz z lekarzem.

"Jadarek" - Dariusz Kral