Re: Lekarzu wylecz się sam

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Lekarzu wylecz się sam
From: XL <i...@g...pl>
Date: 28 Jan 2019 15:14:35 GMT

<Kviat> wrote:
> W dniu 2019-01-28 o 14:15, XL pisze:
>> <Kviat> wrote:
>>> W dniu 2019-01-28 o 12:08, XL pisze:
>>>> <Kviat> wrote:
>>>>> W dniu 2019-01-28 o 09:57, XL pisze:
>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>> https://www.donald.pl/artykuly/BdS89AwC/chrzescijans
ki-terapeuta-leczacy-homoseksualistow-odkryl-ze-sam-
jest-gejem

yk-homfob-okazal-sie-transwestyta/x45xeem

ejem-i-zydem-ale-nie-byl-jedyny-6178501146216065a

> Czyli, ani nie przeczytałaś całości, ani ze zrozumieniem. Jak zwykle :)

Twoich pierdół nie da się ,,zrozumieć" - dla ciebie ,,zrozumieć" to to samo,
co zaakceptować. Komuna juz odeszła wraz z indoktrynacją - obudź się.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: