Lekarzu wylecz się sam

1. Data: 2019-01-28 09:33:14

Temat: Lekarzu wylecz się sam
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.donald.pl/artykuly/BdS89AwC/chrzescijans
ki-terapeuta-leczacy-homoseksualistow-odkryl-ze-sam-
jest-gejem

"Jeden z najbardziej znanych "terapeutów nawracających gejów" w USA,
David Matheson, rozwiódł się z żoną i odkrył, że sam jest gejem.
Matheson to autor książki Zostań pełnym mężczyzną i twórca kilku
programów w których podejmowano się "leczenia" osób homoskesulanych.
Na swoim Facebooku Matheson napisał, że rok temu zorientował się, że
"identyfikuje się jako gej":
- Rok temu zdałem sobie sprawę z kluczowych zmian w moim życiu.
Zrozumiałem, że nie mogę już żyć w małżeństwie. I że identyfikuję się
jako gej - napisał Matheson.
- Doświadczyłem zainteresowania mężczyznami, co przez długi czas było
ukryte i prowadziło do bólu odczuwanego w moim małżeństwie. Sam
zamknąłem siebie w ideologicznym więzieniu - dodaje.
Matheson napisał też, że zdaje sobie sprawę z tego, że skrzywdził wielu
ludzi prowadząc tego typu terapie:
- Wiem, że moja dotychczasowa praca pomogła wielu osobom, ale też wielu
skrzywdziłem. Nawet dzisiaj, jako gej, wciąż uważam, że mam w sobie za
dużo homofobii."

Powrotu do zdrowia życze.
Piotr

2. Data: 2019-01-28 09:57:13

Temat: Re: Lekarzu wylecz się sam
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> - Wiem, że moja dotychczasowa praca pomogła wielu osobom, ale też wielu
> skrzywdziłem. Nawet dzisiaj, jako gej, wciąż uważam, że mam w sobie za

No przecież mowiłam, że to się ,,dziedziczy" przez głowę - ZA DUŻO Z NIMI
PRZEBYWAŁ.

Z jakim przestajesz, takim się stajesz.

Wreszcie sam to pojąłeś.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2019-01-28 11:18:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 09:57, XL pisze:
ki-terapeuta-leczacy-homoseksualistow-odkryl-ze-sam-
jest-gejem

> No przecież mowiłam,

LOL :)

> [...]

ukryte i prowadziło do bólu odczuwanego w moim małżeństwie. Sam
zamknąłem siebie w ideologicznym więzieniu - dodaje."

Czego nie rozumiesz?

> Z jakim przestajesz, takim się stajesz.

Nie. Po prostu gość w sobie to tłumił i wypierał. Tak jak większość
homofobów.
Im większy homofob, tym większe prawdopodobieństwo, że sam jest
homoseksualny. Tak reakcja obronna pod wpływem homofobicznego środowiska.

W końcu zrozumiał, że to nie ma sensu.
"Matheson napisał też, że zdaje sobie sprawę z tego, że skrzywdził wielu
ludzi prowadząc tego typu terapie"

> Wreszcie sam to pojąłeś.

Nauczyłabyś się wreszcie czytać ze zrozumieniem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-01-28 12:08:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> ludzi prowadząc tego typu terapie"

> Nauczyłabyś się wreszcie czytać ze zrozumieniem.

Rozumiem lepiej niż ty.
Facet pisze to wszystko już z pozycji PEDAŁA.
Myśli juz o pedalstwie jako PEDAŁ.
Dzięki za link - bezcenny. Na pewno użyję go nieraz. :)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-01-28 13:00:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 12:08, XL pisze:
ki-terapeuta-leczacy-homoseksualistow-odkryl-ze-sam-
jest-gejem

> Rozumiem lepiej niż ty.
> Facet pisze to wszystko już z pozycji PEDAŁA.

Homoseksualistą był wcześniej, ale to tłumił.
Nawet wierzył, że da się z tego wyleczyć. Okazało się, że się nie da.

> Myśli juz o pedalstwie jako PEDAŁ.

Wcześniej myślał jako homofob pod wpływem presji środowiska.
Bycie homoseksualistą nie wyklucza bycie homofobem. On jest tego
najlepszym przykładem.

> Dzięki za link - bezcenny. Na pewno użyję go nieraz. :)

Masz następne:
https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/prawicowy-polit
yk-homfob-okazal-sie-transwestyta/x45xeem

"Republikański kandydat na senatora z Północnej Karoliny Steve Wiles (34
l.), zażarty przeciwnik zawierania małżeństw przez osoby tej samej płci,
okazał się amatorem przebieranek w damskie fatałaszki! Był drag queen -
panną Moną Sinclair! I to praktykującym przez osiem lat!

Steve Wiles zakładał damską perukę i fałszywe rzęsy przez osiem lat! Był
stałym bywalcem gejowskiego, nieistniejącego już Klubu Odysei, gdzie
reżyserował i występował w cotygodniowym drag show. Sprawę ujawnił
gazecie ,,Winston-Salem Journal" były właściciel klubu Randy Duggins,
mówiąc, że nie może już milczeć, gdy słyszy obietnice, jakie Wiles
składa wyborcom jako hipokryta i kłamca."

https://wiadomosci.wp.pl/neonazista-okazal-sie-byc-g
ejem-i-zydem-ale-nie-byl-jedyny-6178501146216065a

"Neonazista okazał się być gejem i Żydem. Ale nie był jedyny
Kevin Wilshaw, wieloletni brytyjski aktywista neonazistowskiego Frontu
Narodowego, publicznie oznajmił, że jest Żydem i homoseksualistą. Jego
"coming out" wywołał na Wyspach duże zainteresowanie. Ale historii
takich jak Wilshawa jest więcej.
Wilshaw przez ponad trzy dekady był czołowym działaczem neonazistowskiej
organizacji, która w latach 80-tych budziła postrach wśród imigrantów i
Żydów mieszkających na Wyspach. W środę na antenie telewizji Channel 4
ogłosił, że ma żydowskie korzenie i jest gejem. Brytyjczyk przyznał, że
o żydowskim pochodzeniu matki wiedział od dawna, ale nie powstrzymało go
to przed wstąpieniem do organizacji, której celem było tępienie Żydów.
Jak tłumaczył, uczestnictwo we Froncie Narodowym dawało mu poczucie
przynależności, a dysonans między swoim pochodzeniem i ideologią nie był
dla niego dużym problemem
Wyznał też, że choć swój homoseksualizm przez cały czas ukrywał, już
wcześniej jego koledzy z grupy zaczęli mieć podejrzenia - i go za to
prześladowali. Teraz, po odejściu od ekstremistów, pała żądzą zemsty.
- Chcę wyrządzić szkody ludziom, którzy propagują ten syf - chcę im
pokazać, jak to jest być ofiarą tego typu propagandy - powiedział."

W tym samym artykule znajdziesz inne przykłady.
Teraz masz jeszcze więcej materiału do użycia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-01-28 14:15:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> W tym samym artykule znajdziesz inne przykłady.
> Teraz masz jeszcze więcej materiału do użycia.

Wróć, wróć do zdrówka. Do wiedzy też. Przebieranki to transwestytyzm, a nie
pedalstwo.
Chwytasz się już rozpaczliwie nawet brzytwy. Robisz bokami - tak się to też
nazywa.
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Transwestytyzm
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-28 15:57:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 14:15, XL pisze:
> [...]
ejem-i-zydem-ale-nie-byl-jedyny-6178501146216065a

> Wróć, wróć do zdrówka. Do wiedzy też. Przebieranki to transwestytyzm, a nie

Czyli, ani nie przeczytałaś całości, ani ze zrozumieniem. Jak zwykle :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-01-28 16:14:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
ejem-i-zydem-ale-nie-byl-jedyny-6178501146216065a

> Czyli, ani nie przeczytałaś całości, ani ze zrozumieniem. Jak zwykle :)

Twoich pierdół nie da się ,,zrozumieć" - dla ciebie ,,zrozumieć" to to samo,
co zaakceptować. Komuna juz odeszła wraz z indoktrynacją - obudź się.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2019-01-28 18:37:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 16:14, XL pisze:

> Twoich pierdół nie da się ,,zrozumieć" - dla ciebie ,,zrozumieć" to to samo,
> co zaakceptować. Komuna juz odeszła wraz z indoktrynacją - obudź się.

Nie musisz rozumieć, że Ziemia nie jest płaska. Dla normalnych ludzi
wystarczy, że to zaakceptujesz. Zrozumiesz później, jak zdobędziesz
więcej wiedzy. To się nazywa nauka, a nie indoktrynacja.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-01-28 19:34:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie musisz rozumieć, że Ziemia nie jest płaska. Dla normalnych ludzi
> wystarczy, że to zaakceptujesz. Zrozumiesz później, jak zdobędziesz
> więcej wiedzy. To się nazywa nauka, a nie indoktrynacja.

Nigdy niczego nie uczyłam się na pamięć. Ale widzę, że ty nigdy inaczej niż
tylko tak. I do dziś nie rozumiesz, tylko klepiesz jak katarynka. Najgorszy
sort lewacki to ty.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Będzie mu policzone.
Skandal w Auschwitz-Birkenau!
#EuroMajdan
5 minut wdowy.
Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści