Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści

1. Data: 2019-01-26 18:11:25

Temat: Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Można? Można!

A jaki zdziwiony... normalnie się ubawiłem :)

https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts
/907329222775545

"SPOTKANIE SKRAJNEJ PRAWICY W LONDYNIE ODWOŁANE, MARCIN ROLA
PRZESŁUCHIWANY PRZEZ BRYTYJSKIE SŁUŻBY

Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści. Po ubiegłorocznych
"Targach książki", na których występowali znani w Polsce antysemici i
islamofobowie, w tym roku impreza środowisk skrajnych nie dojdzie do skutku.

"Wskutek nacisku środowisk żydowskich III odwołano Targi Książki
Prawicowej " - lamentują skrajnie prawicowe portale. Właściciel lokalu
wymówił organizatorom wynajem, a lecący na spotkanie Marcin Rola z
kanału YouTube wrealu24 był wnikliwie przesłuchiwany na lotnisku przez
brytyjskie służby.

Anglicy zapewne pamiętali ubiegłoroczny wywiad Roli w BBC, gdzie
dziennikarka Nawal Al-Maghafi udowodniła mu na wizji, że posługuje się
mową nienawiści emitując jego wypowiedzi z kanału wrealu24. Notabene
były to wypowiedzi zabezpieczone przez Ośrodek:

"W islamie pedofilia to jest jakby chleb powszedni. W tej doktrynie
politycznej, bo islam to nie jest religia i chyba każde dziecko to wie
(...) te wszystkie małżeństwa, sprzedawanie kobiet za kozy"

Dziennikarka przytoczyła także jego wypowiedź, w której nazywa
muzułmanów "dzikusami", którzy "wydziczają się na latających dywanach".

Rola wił się jak piskorz, twierdził się "wypowiedzi miały inny
kontekst", ale fakty były twarde, nagrania jego programu nie kłamią.

Wówczas Roli bronił Jacek Międlar pisząc o atakach "polskojęzycznej
Żydówy". Międlar nie ma prawa wstępu na Wyspy. Brytyjczycy doprowadzili
także do odwołania spotkań z Rafałem Ziemkiewiczem.

Prawicowa ekstrema ubolewa nad "brakiem wolności słowa". Nie, panowie,
mowa nienawiści to przekroczenie granic wolności słowa. A Kiedy
przekraczasz te granice to licz się z trudami przekraczania granic
państwowych.

Nikt nie chce u siebie awanturników i ksenofobów. "

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-01-26 18:48:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-26 18:11, Kviat wrote:
> [...]
> państwowych.
>
> Nikt nie chce u siebie awanturników i ksenofobów. "

//może, dostali za mały procent od sprzedanego egzęplarza?

3. Data: 2019-01-27 00:28:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> islamofobowie, w tym roku impreza środowisk skrajnych nie dojdzie do skutku.

No to żydzi czy Anglicy w końcu?

> zapewne pamiętali ubiegłoroczny wywiad Roli w BBC, gdzie
> dziennikarka Nawal Al-Maghafi

Jednak ANGIELKA ?

> udowodniła mu na wizji, że posługuje się
> mową nienawiści emitując jego wypowiedzi z kanału wrealu24. Notabene
> były to wypowiedzi zabezpieczone przez Ośrodek:
>
> "W islamie pedofilia to jest jakby chleb powszedni.

No bo jest. I nie tylko ona - także sodomia. Określenie ,,kozojebcy" to nie
wymysł.

,,(...) Wypaczenie seksualności i brak doświadczenia związanego z równą i
odwzajemnioną miłością mogą być przyczyną coraz większego zainteresowania
żarliwych muzułmanów dziecięcą pornografią. W artykule z 17 października
2008 roku zatytułowanym Związek pomiędzy dziecięcą pornografią a
muzułmańskimi terrorystami odkryty podczas policyjnych obław, Times Online
podaje jak brytyjskiej policji udało się znaleźć mnóstwo materiałów
dotyczących dziecięcej pornografii w komputerach ludzi podejrzanych o
terroryzm. Policja zauważyła wyraźny związek między zwolennikami teokracji
czy też fundamentalizmu islamskiego, a korzystaniem z tego rodzaju
pornografii. Ich pedofilskie zapędy nie odbiegają od czynów ich proroka
Mahometa; bowiem poślubił on sześciolatkę i zaczął z nią współżyć gdy miała
lat dziewięć. Nie tylko terroryzował okolice dziesiątkami bitew, lecz
dodatkowo dał zezwolenie swoim poplecznikom na gwałty na niemuzułmankach.

Fakt, że ponad połowa panien młodych w Afganistanie w chwili zawarcia
małżeństwa ma poniżej piętnastu lat, odbiega od biologicznego uwarunkowania
i zachodniego przekonania, że dziewczyna nie powinna uprawiać seksu przed
osiągnięciem dojrzałości seksualnej. Jednym z najbardziej groteskowych
przykładów jest historia ośmiolatki z Arabii Saudyjskiej, która została
zmuszona do poślubienia czterdziestosiedmioletniego mężczyzny. Z pomocą
matki dziewczynka złożyła pozew o rozwód, ale w świetle prawa saudyjskiego
(opartego na szariacie) musiała pozostać ze starszym od niej sześciokrotnie
mężem.

Chomeini pochwala pedofilię i sodomię
verguenza021Ajatollah Chomeini, nieżyjący już przywódca polityczny i
religijny Iranu, który przeprowadził tam rewolucję islamską w 1979 roku,
napisał książkę Tahrirolvasyleh, która jest spisem zasad dotyczących
zachowania muzułmanów. Cytat: Mężczyzna może ugasić swoje seksualne
pragnienie za pomocą dziecka. Jedynym warunkiem jest to, aby nie penetrować
waginy, seks analny jest dopuszczalny. Gdzie indziej Chomeini napisał:
Jest wskazane, aby dziewczynka została poślubiona na tyle wcześnie, żeby
jej pierwsze krwawienie miało miejsce w domu jej męża, a nie ojca. Każdy
ojciec, który wyda córkę w tak wczesnym wieku, uzyska miejsce w raju. I
dalej: Mężczyzna może uprawiać seks ze zwierzętami takimi jak owce, krowy
czy wielbłądy, jednakże po wytrysku powinien je zabić.

A teraz kilka słów dotyczących praw kobiet: Kobieta, która przyjmuje
sakrament małżeństwa, nie ma prawa opuścić domu bez zezwolenia męża - musi
być mu dostępna, aby zaspokajać wszystkie jego potrzeby i nie może odmówić
oddania mu się, chyba że istnieją ku temu uzasadnione religijnie powody.

Co istotne, Chomeini nie uważa również, że seks analny męża z własnym synem
jest wystarczającym powodem do rozwodu: Jeśli żonaty mężczyzna uprawia seks
analny ze swoim synem, bratem czy ojcem, to jego małżeństwo trwa
nadal.(...)"

https://euroislam.pl/ponury-swiat-islamskiego-seksu/

I polecam ci cały artykuł. Będziesz zachwycony jeszcze bardziej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-27 00:49:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> https://euroislam.pl/ponury-swiat-islamskiego-seksu/
>

> I polecam ci cały artykuł. Będziesz zachwycony jeszcze bardziej.

I żebyś tu zbędnie się nie nakwilił, że to dawno i nieprawda:

http://wyborcza.pl/1,75399,15657160,Dziewiecioletnie
_zony_i_legalny_gwalt_w_malzenstwie_.html
https://www.google.pl/amp/s/kobieta.wp.pl/zmuszaja-d
ziewczynki-do-malzenstw-5982660636259457a%3Famp%3D1
http://wyborcza.pl/7,75399,22747890,islamskie-sluby-
wracaja-do-turcji-wraz-z-nimi-wielozenstwo.html
https://www.google.pl/amp/s/prawicowyinternet.pl/nie
mcy-bezradni-wielka-fala-pedofilskich-malzenstw-z-dz
iewczynkami-wsrod-imigrantow/amp/
https://prawicowyinternet.pl/islamscy-pedofile-robia
-sobie-zdjecia-ze-swoimi-12-letnimi-dziewczynami-w-f
inlandii/
https://newsbook.pl/2017/07/13/dziewiecioletnie-dzie
wczynki-sa-fizycznie-i-duchowo-gotowe-do-malzenstwa/
#
.
.
.
.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-01-27 16:32:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/01/2019 o 17:48, Ilona pisze:

/907329222775545

> //może, dostali za mały procent od sprzedanego egzęplarza?

masz racje, nie rzucili na tace, ale gdyby nawet, i tak by to nie zadzialalo

--
gazebo

6. Data: 2019-01-27 17:38:45

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> Można? Można!
>
> A jaki zdziwiony... normalnie się ubawiłem :)

Nu tak, ale może nie będziesz ubawiony jak prawaki wygrają wyborki do UE:)

> Prawicowa ekstrema ubolewa nad "brakiem wolności słowa". Nie, panowie,
mowa nienawiści to przekroczenie granic wolności słowa.

E tam, wiadomo kto ma większość mediów i kto z igły robi widły:)

7. Data: 2019-01-27 20:18:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-27 o 00:28, XL pisze:

/907329222775545

> No to żydzi czy Anglicy w końcu?

A czego nie rozumiesz? Anglicy nie mogą być tego wyznania? Jest jakiś
zakaz, czy co?

> Jednak ANGIELKA ?

Bo ci się nazwisko nie spodobało?
Przed chwilą pisałaś, że Polakiem może być każdy kto cośtam. Teraz
dochodzi do tego, że może być każdy, ale pod warunkiem, że zmieni nazwisko?

Widzisz jak łatwo wykazać twoją hipokryzję i bezczelne kłamstwo?

> No bo jest. I nie tylko ona - także sodomia. Określenie ,,kozojebcy" to nie
> wymysł.

W śród katolickich księży to też chleb powszedni.
Afery pedofilskie w kościele katolickim, to też pewnie wymysł lewaków?
Przypomnij mi kiedy został podwyższony wiek inicjacji seksualnej w
Watykanie?

> I polecam ci cały artykuł. Będziesz zachwycony jeszcze bardziej.

Gdyby nie świeckie prawo, byłabyś zachwycona jeszcze bardziej
katotalibskimi zwyczajami.

Powrotu do zdrowi życzę.
Piotr

8. Data: 2019-01-27 20:31:26

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-27 o 17:38, b...@g...com pisze:

> Nu tak, ale może nie będziesz ubawiony jak prawaki wygrają wyborki do UE:)

Nie wygrają.

> mowa nienawiści to przekroczenie granic wolności słowa.
>
> E tam, wiadomo kto ma większość mediów i kto z igły robi widły:)

No wiadomo.
1,3 mld dotacji z kieszeni podatników na rządową szczujnię robi swoje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-01-27 23:26:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie wygrają.

Już wygrywali. Ale nagle się okazywało coś innego.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2019-01-28 18:27:02

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> No wiadomo.
> 1,3 mld dotacji z kieszeni podatników na rządową szczujnię robi swoje.

Wcześniej lepiej było? Kasy brakło to wyprzedali co mogli.

Chory kraj
Pudzian o Francji ??
Braun na prezydenta Gdańska!
Wdowa pocelebryci też w sądzie?