Ciocie i wujkowie hejterzy

1. Data: 2019-01-25 13:53:34

Temat: Ciocie i wujkowie hejterzy
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

>Już dawno zauważyłem tę prawidłowość, bo naprawdę rzuca się w oczy.
Osobami, które są najbardziej skłonne do hejterskich wpisów są właśnie
"ciocie" i "wujkowie" 55+. Nie raz jestem w szoku, jakie rzeczy są w
stanie wypisywać pod swoimi nazwiskami. Czasami wchodzę sobie na ich
profile i widzę zdjęcia z wnukami czy dziećmi. I nie, to nie są fejkowe
konta, te potrafię odróżnić. To także osoby najbardziej zacietrzewione w
politycznych dyskusjach - mówi Michał, który zajmuje się m.in. moderacją
komentarzy w Grupie naTemat.

Jego zdaniem, nie licząc fejkowych czy anonimowych kont, najwięcej
nienawiści i braku kultury jest właśnie w tej grupie: - Nie brakuje
wulgaryzmów lub obelg, czasami śmiesznych, często prostackich. Ale
wspólny mianownik to właśnie wiek i styl bycia. Aż mnie skręca, jak
sobie pomyślę, że mój dziadek, babcia czy wujostwo mieliby wypisywać
takie rzeczy w internecie. Na szczęście nie mają Facebooka - dodaje.

"Sygnalista w sutannie. Jednak starość robi z ludzi durniów" - pisze np.
starsza kobieta o jednym z duchownych. Choć, sądząc po zdjęciu, sama na
młodą nie wygląda.<

https://tinyurl.com/y8ojegyf

Kiedys tloczyli sie w poczekalniach do lekarzy, oblegali konfesjonaly,
by wyznac grzechy nim bedzie za pozno, oraz wybierali sobie miejsce na
cmentarzu, a teraz hejtuja! O tempora, o mores!

--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-01-25 14:14:55

Temat: Re: Ciocie i wujkowie hejterzy
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/01/2019 o 12:53, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
> by wyznac grzechy nim bedzie za pozno, oraz wybierali sobie miejsce na
> cmentarzu, a teraz hejtuja! O tempora, o mores!

dalej sie tlocza, a wnuczki nauczyly, kiedys byly dzieci neostrady, a
teraz, lo jezusicku

--
gazebo

3. Data: 2019-01-26 01:51:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Kiedys tloczyli sie w poczekalniach do lekarzy, oblegali konfesjonaly,
> by wyznac grzechy nim bedzie za pozno, oraz wybierali sobie miejsce na
> cmentarzu, a teraz hejtuja! O tempora, o mores!

Tia - ty byś chciał, żeby mieli starcze otępienie i byli dopuszczani
najwyżej do dawania tępym niedouczonym wnuczkom na kino. Ty ich weź odetnij
ich od neta, bo za starzy - i zamiast się tylko modlić, mają (jakieś tam)
swoje zdanie, nie daj Boże inne od twojego widzimisia. Wprowadź im kartki
na głoszenie poglądów. I koniecznie zabierz swojej babci dowód, a jak
zachoruje, zdecyduj o jej eutanazji - żenujący cymbale.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-26 11:12:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-26 o 01:51, XL pisze:

> Tia - ty byś chciał, żeby mieli starcze otępienie i byli dopuszczani
> najwyżej do dawania tępym niedouczonym wnuczkom na kino.

Ja bym chciał, żeby nie robili hejterskich wpisów w internecie.
Żeby tego nie robić, nie muszą mieć starczego otępienia.

> Ty ich weź odetnij
> ich od neta, bo za starzy - i zamiast się tylko modlić, mają (jakieś tam)
> swoje zdanie, nie daj Boże inne od twojego widzimisia.

Problemem nie jest inne zdanie, lecz hejterskie wpisy.

> Wprowadź im kartki
> na głoszenie poglądów.

Nie wszystkie poglądy są równoprawne.
Część z nich jest zakazana nawet w KK (Kodeks Karny, a nie kościół
katolicki).

> I koniecznie zabierz swojej babci dowód, a jak
> zachoruje, zdecyduj o jej eutanazji - żenujący cymbale.

Żenujące jest to, że niektórzy ludzie uważają, że "śmierć pedałom", czy
"biała Europa" to poglądy zasługujące na dyskusję i nie ma nic złego w
ich wygłaszaniu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-01-26 11:58:37

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 25 stycznia 2019 13:53:36 UTC+1 użytkownik Silvio Balconetti napisał:
> [...]
> by wyznac grzechy nim bedzie za pozno, oraz wybierali sobie miejsce na
> cmentarzu, a teraz hejtuja! O tempora, o mores!

Jałowe pieprzenie Balkonowca.

6. Data: 2019-01-26 13:30:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-26 13:40:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ja bym chciał, żeby nie robili hejterskich wpisów w internecie.

Aha. A czego byś chciał zamiast?

> Żeby tego nie robić, nie muszą mieć starczego otępienia.

Racja. Wystarczy przestać oglądać tvn.

> Problemem nie jest inne zdanie, lecz hejterskie wpisy.

To może te twoje tefałeny jednak by warto uciszyć za podjudzanie? Co?

> Nie wszystkie poglądy są równoprawne.
> Część z nich jest zakazana nawet w KK (Kodeks Karny, a nie kościół
> katolicki).

Które konkretnie?

> Żenujące jest to, że niektórzy ludzie uważają, że "śmierć pedałom", czy
> "biała Europa" to poglądy zasługujące na dyskusję i nie ma nic złego w
> ich wygłaszaniu.

Zgadzam się. A ktorzy uważają?
Bo na razie to jest tylko twoje uważanie o takim uważaniu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

8. Data: 2019-01-26 16:11:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-26 o 13:40, XL pisze:

> Aha. A czego byś chciał zamiast?

Zamiast chciałbym żeby nie robili hejterskich wpisów.

> Racja. Wystarczy przestać oglądać tvn.

Tvpis wywołuje starcze otępienie.

> To może te twoje tefałeny jednak by warto uciszyć za podjudzanie? Co?

Twoje urojenia, że tvny są moje, to nic nowego i nie jest to moja wina.

Pewne jest to, tvpis to szczujnia. Na to są dowody.

> Które konkretnie?

A którego fragmentu KK nie rozumiesz?

> Zgadzam się. A ktorzy uważają?

Pseudonarodowcy, czyli również ty i twoi koledzy.

> Bo na razie to jest tylko twoje uważanie o takim uważaniu.

Nie. To są fakty. Możesz to sprawdzić samodzielnie. Zapytać kolegów z
partii, przeczytać jeszcze raz co sama pisałaś tu na grupie, zobaczyć
przykłady w sieci o swoich kolegach ze swojej partii i innych waszych
pseudonarodowych klonów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-01-26 19:29:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-26 11:12, Kviat wrote:

<***>
> Żenujące jest to, że niektórzy ludzie uważają, że "śmierć pedałom", czy
> "biała Europa" to poglądy zasługujące na dyskusję i nie ma nic złego w
> ich wygłaszaniu.

Szkoda mnie cie biedny levaczku, bo posypią cię wapnem, gdy tylko
przestaniesz im być potrzebny.

https://youtu.be/FsLoIZvBjvM?t=7

10. Data: 2019-01-26 23:00:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Pewne jest to, tvpis to szczujnia. Na to są dowody.

> A którego fragmentu KK nie rozumiesz?

> Pseudonarodowcy, czyli również ty i twoi koledzy.

No to mylisz fakty - to PO, kodziarze i delirium tremens Wałęsy rzygają
nienawiścią. Dorżnąć watahę, będą z okien wyskakiwać - to dziś wasza mowa
miłości.
https://img4-dmty-pl.cdn.ampproject.org/ii/w680/s/im
g4.dmty.pl//uploads/201601/1454239851_nnogji_600.jpg

> Możesz to sprawdzić samodzielnie. Zapytać kolegów z
> partii,

Czytać umie?
https://ruchnarodowy.net/deklaracja/
https:/ruchnarodowy.net/program/

> przeczytać jeszcze raz co sama pisałaś tu na grupie,

Mam amnezję. Cytuj. Albo przeproś.

> zobaczyć
> przykłady w sieci o swoich kolegach ze swojej partii i innych waszych
> pseudonarodowych klonów.

Tefałenowskie leśne teatrzyki sponsorowane przez TWOICH kolegów z tvn nas
nie interesują - my nie mamy z waszymi prowokacjami niczego wspólnego.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Zmuszanie dziecka do katechezy to przemoc
Kim są prawdziwi Polacy?
Lewacka ruja i porubstwo!
Sonda :-)
Jest moc