Zmuszanie dziecka do katechezy to przemoc

1. Data: 2019-01-25 12:21:28

Temat: Zmuszanie dziecka do katechezy to przemoc
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24395627,dziewiec
iolatka-skazana-na-katecheze-dwa-spojrzenia-psycholo
zek.html

"Kto ogranicza człowieka w przysługujących mu prawach ze względu na jego
przynależność wyznaniową albo bezwyznaniowość, podlega grzywnie, karze
ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Sąd jednak nie wierzy, że Julia nie wierzy."

"Zdaniem Minge sąd, który zobowiązał dziewczynkę do udziału w zajęciach
religijnych, zapomniał o zasadzie rozdziału Państwa od Kościoła i zajął
stanowisko motywowane ideologicznie. - Najlepszym z możliwych rozwiązań
byłoby, gdyby rodzice zgodzili się na to, że wybór czy chodzić na
katechezę, czy nie, należy do ich córki. I że uszanują każdą decyzję,
którą podejmie, pamiętając, że ma prawo ją zmienić - podkreśla Natalia
Minge. - Sądowe łamanie wolności sumienia dziewczynki doprowadzi tylko
do tego, że religia jako taka będzie jej się kojarzyć z siłą i przymusem
- podsumowuje."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-01-25 14:10:10

Temat: Re: Zmuszanie dziecka do katechezy to przemoc
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/01/2019 o 11:21, Kviat pisze:
> [...]
> Minge. - Sądowe łamanie wolności sumienia dziewczynki doprowadzi tylko
> do tego, że religia jako taka będzie jej się kojarzyć z siłą i przymusem

poszukaj jeszcze co to jest spowiedz, gwalt na duszy, noz w morde, Tuwim
to byl czy inny socjalista :]

--
gazebo

3. Data: 2019-01-26 13:54:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> Minge. - Sądowe łamanie wolności sumienia dziewczynki doprowadzi tylko
> do tego, że religia jako taka będzie jej się kojarzyć z siłą i przymusem

Też pojdziemy do sądu:
https://ordoiuris.pl/edukacja/warszawa-zamiast-debat
y-konflikt-komentarz

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-26 16:26:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-26 o 13:54, XL pisze:
iolatka-skazana-na-katecheze-dwa-spojrzenia-psycholo
zek.html

> Też pojdziemy do sądu:
> https://ordoiuri

Parafrazując (zmieniłem tylko jedno słowo):

Wybrał indoktrynację opartą o materiały prawicowych radykałów, bez
liczenia się z wolą i wrażliwością rodziców.
Takie działania prowadzą do dalszej polaryzacji i konfliktu. Tak nie
buduje się atmosfery szacunku i dialogu.

Katotaliby zmuszają ludzi do chodzenia na religię.
Normalni ludzie nie zabraniają katotalibom chodzić na religię.
Znajdź różnicę i wyciągnij wnioski.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-01-26 18:35:43

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-26 16:26, Kviat wrote:
> [...]
>

> Katotaliby zmuszają ludzi do chodzenia na religię.
> Normalni ludzie nie zabraniają katotalibom chodzić na religię.

Teraz te durnie dziwią sie, co ich koledzy neomarksiści wymyślili 70
lat temu.
https://youtu.be/yFsdR71jhy4?t=31

Kim są prawdziwi Polacy?
Lewacka ruja i porubstwo!