Homoseksualizm NIE JEST wrodzony!

1. Data: 2019-01-22 15:09:22

Temat: Homoseksualizm NIE JEST wrodzony!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Precz homoseksualnym adopcjom dzieci!

t-1-homoseksualizm-jest-wrodzony

Badania naukowe nie wskazują, że ktokolwiek 'urodził się gejem', natomiast
sugerują, że homoseksualizm jest rezultatem złożonego wpływu zestawu
czynników rozwojowych. Popularne i rozpowszechnione przekonanie, że nauka
udowodniła biologiczne, lub genetyczne uwarunkowanie homoseksualizmu ma
swoje źródło w trzech badaniach opublikowanych we wczesnych latach 90.

W sierpniu 1991 badacz Simon LeVay opublikował wyniki badań mózgu
dokonanych post-mortem. Stwierdził, że różnice w pewnym obszarze mózgu
sugerują iż: "orientacja seksualna ma podstawy biologiczne". (1)

W grudniu 1991 badacze J. Michael Bailey oraz Richard C. Pillard
opublikowali badanie na bliźniętach jednojajowych, dwujajowych oraz
braciach adoptowanych i stwierdzili, że "wzorzec proporcji
homoseksualizmu... jest zasadniczo zgodny ze znaczącym wpływem genetycznym"
(2).

W końcu w roku 1993 Dean Hamer ogłosił, że znalazł specyficzny 'region
chromosomalny' zawierający "gen, który przyczynia się do powstania
homoseksualnej orientacji u mężczyzn" (3).

Badania te były obarczone poważnymi błędami metodologicznymi, jak mała
liczebność grupy, nie losowy dobór osób badanych, a nawet możliwe fałszywe
przypisanie osób badanych do grup. Inni badacze nie byli w stanie
zareplikować tych dramatycznych w wymowie badań.

Problem spowodował, że dwóch psychiatrów wydało następującą ocenę:
"Opracowania krytyczne wykazują, że brak dowodów uzasadniających teorie
biologiczną... W rzeczywistości, obecnie zdaje się występować trend do
umniejszania mocy wyjaśniającej istniejących modeli psychosocjologicznych."
(4)

Późniejsze, bardziej rygorystyczne badania par bliźniąt jednojajowych
uniemożliwiły stawianie twierdzeń o genetycznych uwarunkowaniach
homoseksualizmu. Ponieważ bliźnięta jednojajowe (w literaturze fachowej
określane jako monozygotyczne) mają identyczne geny, gdyby homoseksualizm
był genetycznie uwarunkowany i ustalony już przy urodzeniu, powinniśmy
zakładać, że gdy jeden z braci jest homoseksualny, drugi musi także być
homoseksualny (5) (zgodność 100%).

Nawet Michael Bailey, jeden z autorów słynnego badania bliźniąt z roku 1991
(w którym donoszono o 50% zgodności) przeprowadził później badania na
większej próbie bliźniąt australijskich. Jak podsumowali to inni naukowcy:
"Znaleźli oni 27 par bliźniąt jednojajowych, w których co najmniej jeden z
braci był homoseksualny, jednak tylko w trzech z tych par drugi z braci też
był homoseksualistą". (zgodność zaledwie 11%).

Badacze Peter Bearman oraz Hannah Brückner z uniwersytetów Columbia i Yale
przestudiowali dane z National Longitudinal Study of Adolescent Health, i
odkryli zgodność zaledwie 6,7% dla męskich oraz 5,3% dla żeńskich bliźniąt
jednojajowych. W rzeczywistości, badanie ich obaliło kilka z teorii
biologicznych źródeł homoseksualizmu, wykazując że doświadczenia dziecięce
są dla rozwoju homoseksualizmu o wiele bardziej znaczące.: "Wzorzec
zgodności (podobieństwa w parach) preferencji homoseksualnych dla par
rodzeństwa nie sugeruje wpływu genetycznego niezależnego od kontekstu
społecznego. Nasze dane falsyfikują hipotezę transferu hormonalnego przez
wykazanie pojedynczego warunku eliminującego efekt bliźnięcia płci
przeciwnej - obecności starszego rodzeństwa tej samej płci. Rozważyliśmy
także i odrzuciliśmy spekulatywną teorię ewolucyjną opierającą się na
obserwacji wpływu kolejności urodzeń w rodzeństwie na orientację seksualną.
Wręcz przeciwnie, wyniki naszych badań wpierają hipotezę, że niespecyficzna
na płci socjalizacja we wczesnym dzieciństwie i dzieciństwie przed okresem
dojrzewania kształtuje następnie pojawiające się preferencje seksualne
wobec własnej płci. (6)".

Jeśli nie było to jasne w latach 1990, jest to jasne teraz - nikt nie rodzi
się gejem

Powrót do spisu mitów

Przypisy:

(1) Simon LeVay, "A Difference in Hypothalamic Structure Between
Heterosexual and Homosexual Men", Science, 253: 1034 (August 1991).

(2) J. Michael Bailey; Richard C. Pillard, "A Genetic Study of Male Sexual
Orientation", Archives of General Psychiatry, 48: 1089 (December 1991).

(3) Dean H. Hamer, et al., "A Linkage Between DNA Markers on the X
Chromosome and Male Sexual Orientation", Science 261 (1993): 325.

(4) William Byne; Bruce Parsons, "Human Sexual Orientation: The Biologic
Theories Reappraised", Archives of General Psychiatry, 50 (March 1993):
228, 236.

(5) Stanton L. Jones ; Mark A Yarhouse, "Ex-gays? A Longitudinal Study of
Religiously Mediated Change in Sexual Orientation" (Downers Grove, Ill.:
IVP Academic, 2007), s. 124; podsumowując odkrycia: J. Michael Bailey,
Michael P. Dunne; Nicholas G. Martin, "Genetic and environmental influences
on sexual orientation and its correlates in an Australian twin sample",
Journal of Personality and Social Psychology, Vol. 78(3), March 2000,
524-536.

(6)Peter S. Bearman ; Hannah Bru'ckner, "Oppo- site-Sex Twins and
Adolescent Same-Sex Attraction", American Journal of Sociology Vol. 107,
No. 5, (March 2002), 1179-1205.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-22 17:15:48

Temat: Re: Homoseksualizm NIE JEST wrodzony!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-22 o 15:09, XL pisze:
> Precz homoseksualnym adopcjom dzieci!
>
> https://www.homoseksualizm

Ale żeś się ucieszyła, że udało ci się znaleźć stronę potwierdzającą
twoje fobie. Brawo.

Płaskoziemcy też się cieszą, gdy znajdą stronę innego płaskoziemca.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-22 18:11:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

t-1-homoseksualizm-jest-wrodzony

> Ale żeś się ucieszyła, że udało ci się znaleźć stronę potwierdzającą
> twoje fobie. Brawo.

STRONĘ? Na twoją prośbę podałam konkretne wyniki badań, ich autorów i
bibliografię. Nie ustosunkujesz się? Może kolegów zawołaj?
:-)

> Płaskoziemcy też się cieszą, gdy znajdą stronę innego płaskoziemca.

Wien, że się cieszycie - stronek innych płaskoziemców jest w sroc, a wam do
radości to wystarczy. Byle były dostatecznie tęczowe.

4. Data: 2019-01-22 20:45:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/01/2019 o 14:09, XL pisze:
> [...]

odpierdol sie i daj zyc innym, po prostu usmiechnij sie nieprzymuszenie
a zdobedziesz zlote gory, niekoniecznie wsparcie w swej chorej polityce
--
gazebo

5. Data: 2019-01-22 21:46:55

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.01.19 um 17:15 schrieb Kviat:

> [...]
> twoje fobie. Brawo.
>
> Płaskoziemcy też się cieszą, gdy znajdą stronę innego płaskoziemca.

Glupota tez nie jest wrodzona.

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

6. Data: 2019-01-23 00:18:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> (6)Peter S. Bearman ; Hannah Bru'ckner, "Oppo- site-Sex Twins and
> Adolescent Same-Sex Attraction", American Journal of Sociology Vol. 107,

J.w.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-23 01:54:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-22 21:46, silvio balconetti wrote:

> Glupota tez nie jest wrodzona.

Niestety, jest najczęściej wrodzona.

// Po smierci Stalina, Trofim Łysenko popadł w niełaske.

Nienawiść!
Wszystkim
W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!