Wszystkim

1. Data: 2019-01-22 08:04:58

Temat: Wszystkim
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Trzeba sobie coś uświadomić, a mianowicie, i piszę to zarówno księżom,
jak i zwykłym-niezwykłym ludziom, a dla wszelkich istot, które mogą zrozumieć, może
później.

1. Nie jest tak, że w Matkę Boską wierzy już tyle ludzi, i tylko dlatego
jest to prawdą. Oczywiście możecie stawiać ją za przykład, tak jak wszystko
co sobie poprzez władczyków stawialiście. Słowem mówiąc Matka Boska nigdy
nie będzie stała wyżej od jej i Syna Bożego, Pana Jezusa.
2. Pan Jezus, najwartościowszy i najbardziej porządnie postępujący człowiek
na tym świecie, był półczłowiekiem i półbogiem, co jest niezaprzeczalne.
Dlatego też to do Niego należy osądzanie wszystkich istot z naszej planety
i nikt, naprawdę nikt Mu tego odebrać nie może, bo za ten "luksus" wycierpiał.
Jednakże On, nawet z Duchem Chrystusem, nie może stawiać się wyżej
od Boga i Ducha Świętego.
3. Naprawdę nie ma szans rozstrzygnąć tego, nie tylko w naszym, ale we wszystkich
światach, czy Bóg, nawet Stwórca, czy Duch Święty jest najważniejszy.
4. Nie ma nic ponad Miłość Chrystusa, ani nic ponad Boga, który wszystko
może, ani nic ponad Ducha świętego, który też wszystko to uwzględnia.

jacek

2. Data: 2019-01-29 11:57:09

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-22 o 08:04, j...@o...pl pisze:
> [...]
> 4. Nie ma nic ponad Miłość Chrystusa, ani nic ponad Boga, który wszystko
> może, ani nic ponad Ducha świętego, który też wszystko to uwzględnia.

Chciejstwo, panie kolego. Nie ma najmniejszego dowodu że Chrystus w
ogóle istnieje, a co dopiero na to że On nas miłuje. W naszych
predyspozycjach do pojmowania  nie ma też miejsca na Byt który wszystko
może.

3. Data: 2019-01-29 14:27:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:
> Nie ma najmniejszego dowodu że Chrystus w
> ogóle istnieje

A co to znaczy ,,istnieć"?
Najpierw DOBRZE sformułuj definicję istnienia, a dowody zobaczysz
natychmiast.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-29 17:50:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 11:57, Trybun wrote:

> [...]
> ogóle istnieje, a co dopiero na to że On nas miłuje. W naszych
> predyspozycjach do pojmowania  nie ma też miejsca na Byt który wszystko

A jesteś w stanie wyobrazić sobie, swoim ludzkim pojmowaniem, byt, który
ma IQ około 800 miliardów?
// IQ ~ 8E11

5. Data: 2019-01-29 18:24:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-29 o 17:50, Ilona pisze:

> A jesteś w stanie wyobrazić sobie, swoim ludzkim pojmowaniem, byt, który
> ma IQ około 800 miliardów?

Autorzy s-f wymyślają nawet bardziej odjechane rzeczy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-01-29 21:45:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> A jesteś w stanie wyobrazić sobie, swoim ludzkim pojmowaniem, byt, który
> ma IQ około 800 miliardów?
> // IQ ~ 8E11

A choćby takie zwykłe coś, jak prostą...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-29 21:56:48

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Trybun napisał:

> W naszych
> predyspozycjach do pojmowania  nie ma też miejsca na Byt który wszystko
> może.

Kilka miliardów ludzi ma inne zdanie niż TY.

8. Data: 2019-01-29 22:05:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 18:24, Kviat wrote:

> Autorzy s-f wymyślają nawet bardziej odjechane rzeczy.

Jednak, niektóre, opatrzone są klauzulą: "Nie dla wszystkich".

9. Data: 2019-01-29 22:17:37

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.01.19 um 17:50 schrieb Ilona:

> A jesteś w stanie wyobrazić sobie, swoim ludzkim pojmowaniem, byt, który
> ma IQ około 800 miliardów?
> // IQ ~ 8E11

Czyli bylby ograniczony?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

10. Data: 2019-01-29 22:21:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-29 22:17, silvio balconetti wrote:

> Czyli bylby ograniczony?

Ale, kto?
Ten byt z IQ ~ 8E11?

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!