Wszystkim

11. Data: 2019-01-30 11:58:08

Temat: Re: Wszystkim
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-29 o 17:50, Ilona pisze:

> A jesteś w stanie wyobrazić sobie, swoim ludzkim pojmowaniem, byt,
> który ma IQ około 800 miliardów?
> // IQ ~ 8E11

Jak najbardziej, tylko że człowiek sobie z tego ilorazu co najwyżej może
zupy nagotować.

12. Data: 2019-01-30 11:59:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-29 o 21:56, b...@g...com pisze:

> Kilka miliardów ludzi ma inne zdanie niż TY.

Wątpię aby to było ich własne zdanie. Powtarzają bajeczki zasłyszane od
swoich kapłanów czy tzw nauczycieli podczas gdy ci nauczający/pouczający
są tak samo ciemni jak sami uczniowie. Dla próbujących myśleć
samodzielnie istnienie tak wszechmocnego bytu jest tak samo niemożliwe
do ogarnięcia jak np nieskończoność, nicość itd.

13. Data: 2019-01-30 18:26:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 11:58, Trybun wrote:

> Jak najbardziej, tylko że człowiek sobie z tego ilorazu co najwyżej może
> zupy nagotować.

Jestes kimś wyjątkowym.

// moje wyobrażenie kończy się gdzieś przy IQ ~ 500 a może nawet mniej?

14. Data: 2019-01-30 18:44:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-30 11:59, Trybun wrote:

> [...]
> samodzielnie istnienie tak wszechmocnego bytu jest tak samo niemożliwe
> do ogarnięcia jak np nieskończoność, nicość itd.

Mówisz o tych kapłanach, którzy wywołują tzw. 'deficyt innowacji'?

https://www.youtube.com/watch?v=hoUetu2sdkc&feature=
youtu.be&t=1168

15. Data: 2019-01-31 09:29:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-30 o 18:44, Ilona pisze:

> Mówisz o tych kapłanach, którzy wywołują tzw. 'deficyt innowacji'?
>
> https://www.youtube.com/watch?v=hoUetu2sdkc&feature=
youtu.be&t=1168

Tylko o tych kapłanach którzy usiłują "uczyć" innych.

16. Data: 2019-01-31 09:32:23

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-30 o 18:26, Ilona pisze:

> Jestes kimś wyjątkowym.
>
> // moje wyobrażenie kończy się gdzieś przy IQ ~ 500 a może nawet mniej?

W sumie nie wiem czy to dar czy przekleństwo.

Co do IQ, to sam iloraz nic nie znaczy. Człowiek ze swoimi możliwościami
wcale nie przewyższa np robaka jelitowego, który wcale nie ma mózgu.

Co do twojego intelektu to szczerzę wątpię w zadeklarowane wartości -
zbyt łatwo podpisujesz się pod tezami innych, bez urazy, ale nie
świadczy to o wysokim IQ.

17. Data: 2019-01-31 18:57:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 09:32, Trybun wrote:

> [...]
>
> Co do twojego intelektu to szczerzę wątpię w zadeklarowane wartości -
> zbyt łatwo podpisujesz się pod tezami innych, bez urazy, ale nie

Ale, o których wartościach mówisz?

//Mam nadzieje, że nie pomyślałes, że to 500, to moje IQ.

18. Data: 2019-01-31 19:03:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-31 09:29, Trybun wrote:

youtu.be&t=1168

> Tylko o tych kapłanach którzy usiłują "uczyć" innych.

A zatem, o 'tych' równiez.

19. Data: 2019-02-01 11:30:21

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-31 o 18:57, Ilona pisze:

> Ale, o których wartościach mówisz?
>
> //Mam nadzieje, że nie pomyślałes, że to 500, to moje IQ.

Że oceniasz swoje zdolności rozumieniowo/poznawcze na takim poziomie.

20. Data: 2019-02-01 11:33:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-31 o 19:03, Ilona pisze:

youtu.be&t=1168

> A zatem, o 'tych' równiez.

Jasne, w sumie przecie o nich najbardziej chodzi. Medytujący gdzieś w
odosobnieniu eremita miesza w głowach innym ludziom.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!