Obłuda lewacka.

1. Data: 2019-01-22 00:58:37

Temat: Obłuda lewacka.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabić prośną lochę dzika - barbarzyństwo.
Zabić dziecko w swoim łonie - wybór.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2019-01-22 20:36:40

Temat: Re: Obłuda lewacka.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/01/2019 o 23:58, XL pisze:
> Zabić prośną lochę dzika - barbarzyństwo.
> Zabić dziecko w swoim łonie - wybór.

znaczy sie matke zabijaja, widzisz, dziecko mozna jeszcze miec, jednk
jak stracisz matke juz nie, dotyczy i dzikow i ludzi, zdecyduj sie

--
gazebo

3. Data: 2019-01-23 15:06:56

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 22.01.19 um 20:36 schrieb gazebo:

> znaczy sie matke zabijaja, widzisz, dziecko mozna jeszcze miec, jednk
> jak stracisz matke juz nie, dotyczy i dzikow i ludzi, zdecyduj sie

Nie ma sensu dyskutowac z osobami, ktore przedmiot dyskusji ustawiaja
sobie wedlug wlasnych widzimisie. Bo "lewak" i "lewactwo" to taki worek,
do ktorego mozna wlozyc praktycznie wszystko, co ci sie nie podoba, z
czym sie nie zgadzasz, czego nie lubisz, nie cierpisz, co nienawidzisz.
Lewakiem bedzie Tusk i Timmermans, Juncker i Macron, Obama i Biedron,
Pieronek i Franciszek, Hitler i Stalin, sasiad co nie wpuscil ksiedza po
koledzie i Gretkowska, Doda i Lemanski, mlodzieniec z kolczykiem i
panienka z brzuchem itp.
Jak ktos ma taka sieczke w glowie, to lepiej zostawic go samego w jego
wyszalni. "Touretter" maja ciezkie zycie - trudnosci z otoczeniem,
znalazieniem pracy, a leczenie jest tylko objawowe.

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-01-23 19:42:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/01/2019 o 14:06, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> wyszalni. "Touretter" maja ciezkie zycie - trudnosci z otoczeniem,
> znalazieniem pracy, a leczenie jest tylko objawowe.

ja mysle, ze ona sie uczy, nie w tym sensie, ze cos do niej dotrze,
nieee, co to to nie, jednak roznorodnosc wypowiedzi tutaj daje jej
szanse w realu na zgadanie i zbicie wszelakich rozsadnych argumentow

--
gazebo

5. Data: 2019-01-23 19:53:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wyszalni. "Touretter" maja ciezkie zycie - trudnosci z otoczeniem,
> znalazieniem pracy, a leczenie jest tylko objawowe.

gdzies mi sie uslyszalo, ze to mozna symulowac, hmmm, sam nie wiem,
bardziej bym sie sklanial, ze w tym przypadku system usprawiedliwien na
swoje postepowanie, mam chorobe i chuj, nic mi nie zrobicie
--
gazebo

6. Data: 2019-01-23 21:16:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-23 15:06, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Pieronek i Franciszek, Hitler i Stalin, sasiad co nie wpuscil ksiedza po
> koledzie i Gretkowska, Doda i Lemanski, mlodzieniec z kolczykiem i

Zamiast wymieniać enumeratywnie te wszystkie postaci, było odwołac sie
do wzorców propagowanych przez szkołę frankfurcką.

7. Data: 2019-01-23 23:56:11

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.01.19 um 21:16 schrieb Ilona:

> Zamiast wymieniać enumeratywnie te wszystkie postaci, było odwołac sie
> do wzorców propagowanych przez szkołę frankfurcką.

E. Fromm? Charakter autorytarny? Adorno "Es gibt kein richtiges Leben im
valschen"?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

8. Data: 2019-01-25 19:49:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-23 23:56, silvio balconetti wrote:

> E. Fromm? Charakter autorytarny? Adorno "Es gibt kein richtiges Leben im
> valschen"?

Te metafory mogą być zbyt trudne.
https://www.youtube.com/watch?v=jwuG-N3LZPY

Kibice to patrioci!