W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.

1. Data: 2019-01-22 03:04:27

Temat: W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/EIu-BOv5aC8?t=610

2. Data: 2019-01-26 23:24:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
news:q25tog$4sl$1@node1.news.atman.pl...

> https://youtu.be/EIu-BOv5aC8?t=610

czy ktoś tutaj na tej grupie klika na linki do youtube?
bo ja nie...

3. Data: 2019-01-27 16:28:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/01/2019 o 22:24, Pszemol pisze:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> czy ktoś tutaj na tej grupie klika na linki do youtube?
> bo ja nie...
to i tak nic nie zmieni, osobiscie nie robie tego od wielu lat, jesli
ktos nie umie wyrazic siebie to zostal tylko link

--
gazebo

4. Data: 2019-01-27 17:01:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@j...com> wrote in message

> to i tak nic nie zmieni, osobiscie nie robie tego od wielu lat, jesli ktos
> nie umie wyrazic siebie to zostal tylko link

Otóż to. Link to link - autor oferując link powinien chociaż
dodać **swój własny** komentarz do tego co obejrzał...
Z jednej strony w ten sposób zachęcając do obejrzeia filmu
a z drugiej jako początek jakiejś dyskusji z poglądami.

Z linkiem nie da się dysktutować, no nie?

5. Data: 2019-01-27 19:08:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-26 o 23:24, Pszemol pisze:
> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> czy ktoś tutaj na tej grupie klika na linki do youtube?
> bo ja nie...

Raz czy dwa na początku aktywności Ilony kliknąłem link od niej. Jakieś
pola morficzne, portale z innych wymiarów czy coś takiego. W sumie jako
rozrywka fajne, takie s-f, nie sądziłem, że ktoś to bierze na poważnie i
myślałem, że to taki żart.
Ale już nie klikam linków od niej, skoro już wiem, że ona nie traktuje
tego jako żart :)

Pozdrawiam
Piotr

Obłuda lewacka.