Wszystkim

191. Data: 2019-03-02 22:56:22

Temat: Re: Wszystkim
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/02/2019 o 20:11, Ilona pisze:

> A masz jeszcze ten zegarek, który dostałeś na Pierwszą Komunie?

to ile ty tych komunii miales? przyznawaj sie bez bicia co z tymi
zegarkami i skad je masz? zegarmistrza swiatla to ty nie siegniesz,
klucznikiem tez nie bedziesz, ino tylko nie mowi sie ino

--
gazebo

192. Data: 2019-03-02 23:08:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/02/2019 o 13:47, Trybun pisze:

> [...]

mnie wtedy zastanawialy Wegry
--
gazebo

193. Data: 2019-03-03 04:53:54

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 10:56:12 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> A skąd wiesz jak tam jest?

> Taki idiotyzm mógł napisać tylko i wyłącznie skrajny fundamentalista
> religijny, który wysadza się dla boga w metrze pełnym ludzi.
> Albo chory psychicznie człowiek. Obydwa typy są równie niebezpieczne.

Taką odpowiedź jaką ty się popisałeś mógłby napisać tylko sprzedawczyk z PO,
TVN-owski "oświecony" lub inny przedstawiciel "praworządnych i spontanicznych"
organizacji ala KOD-owskiej.
Bóg nie ma nic wspólnego z wysadzaniem się w metrze pełnym ludzi, ani jakimikolwiek
zabójstwami, bo jest Dobry i to z samej swej natury.
Dokładnie tak samo jest z Aniołami.

> Zdajesz sobie sprawę ilu ludzi zostało zamordowanych, bo jakiemuś
> kretynowi uwidziało się, że bóg im tak kazał, albo twierdzili, że
> zabijają dla boga i w imię boga?

A ty zdaj sobie sprawę, że Bóg nawet nie może czegoś takiego nakazać.
A że wielu "ludzi" podpiera się Bogiem, religią, czy pięknymi ideami
dla czynienia zła, któremu służą, to już ludzka przywara od początku
istnienia.

> Dociera do ciebie choć odrobina rzeczywistości czy całkowicie żyjesz już
> w świecie aniołków? (To internet u tych aniołków macie?)

dociera. posiadamy gospodarstwo. dość duże. prowadzimy też działalność.
finansową. czytamy. różnimy się bardzo. choć nie we wszystkim.

> Zabijanie ludzi z "rozkazu" boga nie jest właściwe i zaszczytu nie przynosi.

to chyba wie każdy:) cóżeż za odkrycie!
może po prostu przestań manipulować i tak prostacko wkładać w słowa prawdy
swoje sugestie, jakobym ja, czy Bóg, miał w tym względzie inne zdanie.

> Jak ktoś w głowie słyszy głosy, to powinien zgłosić się do lekarza.

Problem może być tylko to, że coraz mniej je słyszę i upodabniam się
do dominujących, korzystnych tylko dla siebie, przekrojów społecznych.
Jednak myślę, że aż tak nisko, nawet jakbym ogłuchł, upaść nie dm rady.

jacek

194. Data: 2019-03-03 05:12:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 20:42:04 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> przeprosiny niepotrzebne, milo poczytac a ja nie jestem z cukru

jednak ja, po takiej swojej wypowiedzi, z cukru bywam:)
oczywiście w odpowiednim rozumieniu, bo przecież nie o cukrzenie Ci chodzi.
po prostu się rozpuszczam - oczywiście także w odpowiednim słów rozumieniu:)

ojejku, lepiej nieraz nie odpisywać, bo słówka ciągną zaraz znaczenia,
a znaczenia następne słowa:)

pozdrawiam,
jacek

195. Data: 2019-03-03 05:41:05

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 lutego 2019 21:47:26 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Da się zrobić, ale to nie wystarczy.
> Można jeść zwierzęta, które zjadają rośliny, można jeść te rośliny i być
> o krok bliżej źródła, można także odżywiać się bezpośrednio energia Słońca.
> https://www.youtube.com/watch?v=6i-6KhWSlCk
>
> --

później to postaram się obejrzeć. ale też przecież kiedyś będziemy zdolni,
aby produkować tkanki mięsne o dowolnych smakach, więc może nawet Bóg mógłby
wskrzesić nas, tzn. tych, którzy tego łakną, w formie cielesnej.
Bo w duchowej np. to póki smaki i zapachy bardzo trudno jest odtworzyć,
oczywiście nie dla Boga, dlatego też np. ja nie staram się opisywać,
jeśli smak we śnie czuję, właśnie tylko dlatego, że ktoś chciałby na tej
podstawie podrobić Boga; oczywiście, że dla mnie nie podrobi, ale wielu dzięki
temu mogłoby być sterowane, jakoby to Bóg im coś unaoczniał.
Słowem mówiąc jeśli ktoś chce poznać człowieka by nim sterować, to podstawowy
nasz obowiązek, by chronić prawdziwość Boga i tym samym nas samych chronić.

jacek

196. Data: 2019-03-03 05:58:45

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 lutego 2019 22:04:25 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Z satysfakcją stwierdzam, że młodsze pokolenie coraz częściej dostrzega
> ten fałsz i tą ochyde.
>
> --

I bogu dzięki. dzięki też zresztą nam wszystkim.
szkoda tylko, że tak wielu nauczycieli, ponoć tej inteligencji,
historii nawet nie czyta ani przeczytać nie umie,
choćby z wykształcenia historykami byli.
naprawdę aż płakać się chce, dlaczego nie widzą rzeczy tak oczywistych.

Jesteśmy wspaniałym narodem, tak pięknym, że aż niemożliwym.
Jednak wciąż jesteśmy. I takimi zawsze będziemy.

jacek

197. Data: 2019-03-03 06:07:22

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 lutego 2019 22:18:45 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Niektórzy mistycy uważaja, że nasze dusze, to krople oddzielone od
> boskiego oceanu.
> https://youtu.be/Beom5bZO7lQ?t=326
> https://youtu.be/Beom5bZO7lQ?t=206
>
> --

mogę ci powiedzieć, jak jest naprawdę.
dla naszych dusz jesteśmy katami; każde nasze złe zachowanie
jest dla naszej duszy męką.
ona pragnie powrócić pod opiekę Boga i tam znaleźć ukojenie,
jakiego nigdy nigdzie indziej nie znajdzie.

ja myślę, w znaczeniu domyślam się, że w duszy Bóg zawarł wszystkie
nasze dzieje życiowe, choć być może dusza sobie tego nie uświadamia.

jacek

198. Data: 2019-03-03 06:15:24

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 26 lutego 2019 22:26:36 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Raz coś mądrze powiedział. Brawo!
>
> //skup się, być może właśnie doświadczasz procesu odbudowy ducha.
>
> --

żartujesz? on nawet jakby coś słyszał, to skąd może odróżnić
wymagające lekarza stany, od stanów boskich.

jacek
od

199. Data: 2019-03-03 06:32:08

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 28 lutego 2019 14:39:24 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
Nieba,

> To tak jakby oczekiwać wdzięczności od robota którego stworzyliśmy dla
> jakichś swoich potrzeb. Mamy od tego w sumie pozbawionego własnej woli
> tworu oczekiwać że będzie nas darzył miłością, chyba to jednak
> niemożliwe.. Tak wbrew temu co twierdzą niektórzy człowiek to też twór
> pozbawiony własnej woli i jakiejkolwiek alternatywy dla programu
> wprowadzonego przez Stwórcę.

Całkowicie błędna interpretacja. Wyobraź sobie że Bóg może upoważnić
człowieka, aby wybrał taki rozwój świata duchowego, jaki uważa za stosowny.
I zapewniam cię, że wszystko to będzie w myśl woli boskiej,
jednak nie dlatego, że Bóg tak zaprogramował, ale dlatego że człowiek
ten, z samej swej nienaruszalnej woli, też wybierze Dobro.

I bierze się to stąd, że jest to jedynym możliwym wyjściem, aby wszystkim
pozwolić na istnienie.

jacek

200. Data: 2019-03-03 07:25:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Miłość jest warunkowa - a tu opisywany
> Stwórca nie daje żadnych powodów aby go miłować.

Po co ma ci dawać powody? Sam powinieneś wiedzieć,
że już samo to, że żyjesz, jest wystarczającym powodem.
A że nie cały czas będziesz miłował go całą swoją duszą i całym sobą,
to tez wiadome; nawet Pan Jezus zarzucił Mu, że Go opuścił, choć przecież
nigdy tak nie było. Pewnie, że trochę różne aspekty, jednak istota sprawy
zawsze jest taka sama w samej swej istocie.

Proszę sobie uświadomić, że Bóg nikogo nie opuszcza, ani nie kara za miłość,
której wobec Niego strzeliście żywić już nie potrafimy. Jednak wdzięczność
powinna pozostać w nas, bo nie wymaga ona od nas niczego, prócz zwykłej prawdy.

> Ziemia nigdy nie upodobni się do Nieba bo nie do takich celów została
> stworzona - tu każde żywe istnienie musi walczyć o każdy dzień
> wegetacji, mimo świadomości że koniec i tak jest nieuchronny.

upodobni się, bo całkiem nie musimy walczyć; walczymy tylko dlatego,
że nasza cywilizacja jest póki co mało ucywilizowana.

> Jako jego dzieciom należy się jakieś wyjaśnienie. Nie, nie jakieś
> pozbawione ładu i składu urojenia innych ludzi przebranych w kapłańskie
> szaty a Słowo Boże powinno być jawne i dostępne dla nas, Jego dzieci.
> Oj widzę że nie oglądałeś "Wilka z Wall Street", długo bohater
> wymieniał  zalety posiadania pieniędzy, dużych pieniędzy, finiszując
> podkreślił - " i wreszcie pieniądz sprawia że jestem lepszym człowiekiem",.

> Jak mamy do tego podchodzić, do tego pobierania energii? Stwórca nie
> wyposażył nas w jakieś wtyczki i kontakty do podłączania a zęby do
> [...]

przestań. na poziomie abyśmy my mogli zaistnieć wyposażył nas we wszystko,
co niezbędne. i nadal na tym poziomie istnieć możemy, jednakże w przyszłości
powinniśmy coraz bardziej umieć odczuwać istoty w umysłowym sensie istniejące,
tzn. odczuwające ból pomiędzy istnieć, a nie istnieć.

pozdrawiam,
jacek

przecież wiesz, że Bóg współdziała z Naturą, i też między innymi dlatego
wszystko jest niezdeterminowane, w tym nasza wola, poza Dobrocią.

W 2005 zawalila sie koncepcja zjednoczonego gulagu.
Obłuda lewacka.
Kibice to patrioci!
POLEXIT!
Polexit!