Re: Wszystkim

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 2 Mar 2019 20:12:35 -0800 (PST)
Subject: Re: Wszystkim
From: j...@o...pl

W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 20:42:04 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> przeprosiny niepotrzebne, milo poczytac a ja nie jestem z cukru

jednak ja, po takiej swojej wypowiedzi, z cukru bywam:)
oczywiście w odpowiednim rozumieniu, bo przecież nie o cukrzenie Ci chodzi.
po prostu się rozpuszczam - oczywiście także w odpowiednim słów rozumieniu:)

ojejku, lepiej nieraz nie odpisywać, bo słówka ciągną zaraz znaczenia,
a znaczenia następne słowa:)

pozdrawiam,
jacek