Re: Wszystkim

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 2 Mar 2019 20:41:05 -0800 (PST)
Subject: Re: Wszystkim
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 26 lutego 2019 21:47:26 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Da się zrobić, ale to nie wystarczy.
> Można jeść zwierzęta, które zjadają rośliny, można jeść te rośliny i być
> o krok bliżej źródła, można także odżywiać się bezpośrednio energia Słońca.
> https://www.youtube.com/watch?v=6i-6KhWSlCk
>
> --

później to postaram się obejrzeć. ale też przecież kiedyś będziemy zdolni,
aby produkować tkanki mięsne o dowolnych smakach, więc może nawet Bóg mógłby
wskrzesić nas, tzn. tych, którzy tego łakną, w formie cielesnej.
Bo w duchowej np. to póki smaki i zapachy bardzo trudno jest odtworzyć,
oczywiście nie dla Boga, dlatego też np. ja nie staram się opisywać,
jeśli smak we śnie czuję, właśnie tylko dlatego, że ktoś chciałby na tej
podstawie podrobić Boga; oczywiście, że dla mnie nie podrobi, ale wielu dzięki
temu mogłoby być sterowane, jakoby to Bóg im coś unaoczniał.
Słowem mówiąc jeśli ktoś chce poznać człowieka by nim sterować, to podstawowy
nasz obowiązek, by chronić prawdziwość Boga i tym samym nas samych chronić.

jacek