Re: Wszystkim

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 2 Mar 2019 20:58:45 -0800 (PST)
<q4pmg8$57p$1@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<q549kn$2su$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Wszystkim
From: j...@o...pl

W dniu wtorek, 26 lutego 2019 22:04:25 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> Z satysfakcją stwierdzam, że młodsze pokolenie coraz częściej dostrzega
> ten fałsz i tą ochyde.
>
> --

I bogu dzięki. dzięki też zresztą nam wszystkim.
szkoda tylko, że tak wielu nauczycieli, ponoć tej inteligencji,
historii nawet nie czyta ani przeczytać nie umie,
choćby z wykształcenia historykami byli.
naprawdę aż płakać się chce, dlaczego nie widzą rzeczy tak oczywistych.

Jesteśmy wspaniałym narodem, tak pięknym, że aż niemożliwym.
Jednak wciąż jesteśmy. I takimi zawsze będziemy.

jacek