Re: Wszystkim

Data: 2019-03-03 10:52:02
Temat: Re: Wszystkim
Od: j...@o...pl

W dniu sobota, 2 marca 2019 22:31:34 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> A może ja kurwa nie chcę.

masz do tego prawo, Jakubie.

> Wywodzę się z rodziny, w której prawie wszyscy przed październikiem 1956
> walczyli z czerwonymi i niektórzy nawet siedzieli, ale po wypuszczeniu
> i rehabilitacji przeprosili się z czerwonymi, powstępowali co poniektórzy
> do różnych ZBoWiD-ów i podobnych. Bardzo dużo ludzi, którzy byli w lesie tak miało.
Siostra cioteczna Babci i jej mąż to nawet na fali popaździernikowej
> odwilży tow. Wiesława zapisali się do PZPR mając przeszłość AK-owską.
> Pokolenie starszych uznało, że innej Polski przez lata nie będzie i będą
> wychowywać dzieci i wnuki tak, żeby im się dobrze żyło w PRL, przekazując
> z drugiej strony po cichu, jak jest naprawdę.

ale ci, o których mówisz, zapewne nie byli ubekami ludziom paznokcie wyłamującymi,
albo tylko po tej łasce wysyłający ich, także sądowo, do rozstrzelania.

Jakubie, nie ma tak, że zwykłe bestie będą czcią otaczane.

> Dlatego przy takim wychowaniu do wielu ludzi pracujących w PRL jako naukowcy,
> artyści, przedsiębiorcy mam szacunek pomimo tego, że zdaję sobie sprawę,
> jakimi kompromisami mogli okupić swoje kariery.

Trzeba było, kurwa, jak powiedziałeś, przez okno im wyskoczyć.
Jeśli mieliby się przyczynić do śmierci lub męczeństwa innych, honorowych
ludzi.

jacek