Kim są prawdziwi Polacy?

1. Data: 2019-01-25 08:38:28

Temat: Kim są prawdziwi Polacy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruch Narodowy:
O tym, czym jest polskość, może świadczyć cytat z książki z 1939 pt.
,,Posłannictwo polskiego narodu" Wincentego Lutosławskiego, przyjaciela
Romana Dmowskiego i brata znanego polskiego kompozytora:
,,Do polskiego narodu należą spolszczeni Niemcy, Tatarzy, Ormianie, Cyganie
i Żydzi, jeśli żyją dla wspólnego ideału Polski. Murzyn lub czerwonoskóry
może zostać prawdziwym Polakiem, jeśli przejmie dziedzictwo duchowe
polskiego narodu zawarte w jego literaturze, sztuce, polityce i obyczajach
i jeśli ma niezłomną wolę do przyczyniania się do rozwoju bytu narodowego
Polaków".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-01-25 12:42:50

Temat: Re: Kim są prawdziwi Polacy?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-25 o 08:38, XL pisze:
> [...]
> ,,Do polskiego narodu należą spolszczeni Niemcy, Tatarzy, Ormianie, Cyganie
> i Żydzi, jeśli żyją dla wspólnego ideału Polski.

Dla wspólnego? A kto decyduje, który ideał jest ten właściwy i wspólny?

> Murzyn lub czerwonoskóry
> może zostać prawdziwym Polakiem, jeśli przejmie dziedzictwo duchowe
> polskiego narodu zawarte w jego literaturze,

Ale w której literaturze? W Polsce mamy różną literaturę.

> sztuce, polityce i obyczajach

Sztukę, obyczaje... też mamy w Polsce różną.
Kto decyduje, która sztuka (obyczaje) jest ta właściwa i wspólna?

> i jeśli ma niezłomną wolę do przyczyniania się do rozwoju bytu narodowego
> Polaków".

Pod warunkiem, że będzie to ideał wyznaczony przez pseudonarodowców z RN?

Czyli gość nawet przez chwilę się nie zastanowił nad tym, co napisał.
Na szczęście znamy historię i wiemy, że państwa składające się ze
sformatowanych przez wodza ludzi się nie sprawdzają.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-01-25 13:32:53

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.01.19 um 12:42 schrieb Kviat:

> [...]
> Na szczęście znamy historię i wiemy, że państwa składające się ze
> sformatowanych przez wodza ludzi się nie sprawdzają.

Powolaja moze specjalna komisje, ktora bedzie sprawdzala kandydata na
prawdziwego Polka (PP) i decydowala czy nim jest lub nie oraz okreslana
metody dalszego postepowania z nie-PP. :-)
A tak na powaznie, moze warto spojrzec w kalendarz: mamy 25 lutego 2019
roku.

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-01-25 14:30:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/01/2019 o 07:38, XL pisze:
> Homoseksualizm NIE JEST wrodzony

Nie ma pani kompleksu niższosci. J e s t pani gorsza.
-- psychiatra do pacjentki

--
gazebo

5. Data: 2019-01-25 14:43:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i jeśli ma niezłomną wolę do przyczyniania się do rozwoju bytu narodowego

"Maryja, Maryja, Maryja
biegniemy do Ciebie co sił,
dżdżownica i ślimak nas mija,
lecz kto by przejmował się tym"
(piosenka z Radia Maryja)
--
gazebo

6. Data: 2019-01-25 19:37:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 2019-01-25 o 08:38, XL pisze:

> (ciach pierdy)
> Na szczęście znamy historię i wiemy, że państwa składające się ze
> sformatowanych przez wodza ludzi się nie sprawdzają.

No, nie sprawdzają się. Włosi mają dość, Francuzi też, Niemcy też już się
budzą.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-25 22:21:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-25 12:42, Kviat wrote:

> [...]
> Na szczęście znamy historię i wiemy, że państwa składające się ze
> sformatowanych przez wodza ludzi się nie sprawdzają.

Dobór następował zawsze na podstawie rezonansu w polach morficznych i
poczwara, która wylazła przed chwila z portalu na Kaukazie, nie ma szans
się ukryc.
https://www.youtube.com/watch?v=hoUetu2sdkc&feature=
youtu.be&t=1523

8. Data: 2019-01-26 00:11:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2019-01-26 11:04:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-25 o 22:21, Ilona pisze:

> Dobór następował zawsze na podstawie rezonansu w polach morficznych i
> poczwara, która wylazła przed chwila z portalu na Kaukazie, nie ma szans
> się ukryc.

Świetny żart. Dałaś czadu :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-01-26 18:14:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-26 11:04, Kviat wrote:

> Świetny żart. Dałaś czadu :)

Rzecz w tym, że tu nie ma nic do śmiechu.

Odpowiedz, której udzieliłeś świadczy o tym, że nie wyczuwasz tych wibracji.

Jesteś obcy!

Lewacka ruja i porubstwo!
Sonda :-)
Jest moc