Braun na prezydenta Gdańska!

1. Data: 2019-01-26 02:53:51

Temat: Braun na prezydenta Gdańska!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I dobrze.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-01-27 01:48:58

Temat: Re: Braun na prezydenta Gdańska!
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 stycznia 2019 02:53:52 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> I dobrze.

Może sobie kandydować, ale nie zostanie.
Będzie to co najwyżej bardziej lub mniej udana forma politycznej demonstracji.
Braun to publicysta, a nie polityk, podobnie jak Korwin i cała reszta tych
środowisk.

3. Data: 2019-01-27 09:59:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> Braun to publicysta, a nie polityk, podobnie jak Korwin i cała reszta tych

A Biedroń to pedał, nie polityk - i wystarczyło do prezydentury.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-01-27 11:59:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 09:59:13 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> A Biedroń to pedał, nie polityk - i wystarczyło do prezydentury.

Tylko że Gdańszczanie jak jeden mąż za kontynuacją.

5. Data: 2019-01-27 12:31:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Tylko że Gdańszczanie

SŁUPSZCZANIE. Jeśli już.

> jak jeden mąż za kontynuacją.

No tak, rozumiem ich - przecież kogo BEZ BIEDRONIA będzie jeszcze
interesował Słupsk? Ludzie w Słupsku są praktyczni.
?
NO A BIEDROŃ CHCE?
Bo co tu dużo mówić, on też jest praktyczny i obecnie ma to miasto w... No
i tu mam problem. To miejsce u pederastów służy do uprawiania seksu, więc
mi się kłoci z emocjami zwykle wyrażanymi tym słowem...

Braun jest (Tobie nie)ZNANY - nie tylko z publicystyki.
To wystarczy - jak widać po Słupsku.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-01-27 12:36:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Braun to publicysta, a nie polityk, podobnie jak Korwin i cała reszta tych

Poza tym DLACZEGO uważasz, że prezydent miasta powinien być politykiem???
Ja uważam, że wręcz przeciwnie - miastom to zdecydowanie nie służy, kiedy
są polem rozgrywek politycznych.
Poki w Kielcach gospodarzem był niezrzeszony Lubawski, było spokojnie i
porządnie. Teraz już jest bajzel, sportowcowi doradza i rządzi pani
,,doradczyni" z biura rachunkowego wraz z mężem (jeszcze tylko dzieci
brakuje) i odchodzą z samorządu najlepsi specjaliści. Kielcom grozi zapaść
i już teraz są jej objawy.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

7. Data: 2019-01-27 17:44:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 12:31:06 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Braun jest (Tobie nie)ZNANY - nie tylko z publicystyki.
> To wystarczy - jak widać po Słupsku.

Zapomnnialaś, że gdańszczanie mają w znacznej większości określone poglądy.
Zupełnie nie po linii Brauna.

Z tego samego względu przegrałby we Wrocławiu, gdyby tu i teraz rozpisać wybory.

Startuje w tej kampanii zapewne, żeby mieć szerokie forum i trybunę
za pieniądze podatnika. Nie skierowane do gdańszczan, ale do skrajnie
konserwatywnych ugrupowań z całej reszty Polski.

8. Data: 2019-01-27 19:15:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za pieniądze podatnika. Nie skierowane do gdańszczan, ale do skrajnie
> konserwatywnych ugrupowań z całej reszty Polski.

No nareszcie zrozumiałeś :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2019-01-27 20:48:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-27 o 12:31, XL pisze:
> To miejsce u pederastów służy do uprawiania seksu, więc
> mi się kłoci z emocjami zwykle wyrażanymi tym słowem...

No i czar RN jako nie przeciwników homoseksualistów prysł :)

Napiszesz coś jeszcze o tym, że nie macie nic przeciwko homoseksualistom?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-01-27 21:02:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-27 20:48, Kviat wrote:

> No i czar RN jako nie przeciwników homoseksualistów prysł :)
>
> Napiszesz coś jeszcze o tym, że nie macie nic przeciwko homoseksualistom?

Biedroń sie nawrócił a nawet pokajał i w akcie skruchy uczcił katoliczke.
https://niezalezna.pl/82720-wielka-pomylka-biedronia
-uczcil-nie-czarownice-ale-katoliczke-zabita-przez-p
rotestantow

// nawet feministki, doceniły

https://natemat.pl/218255,takiej-nagrody-robert-bied
ron-jeszcze-nie-dostal-przyznaly-mu-ja-wspolczesne-c
zarownice

Wdowa pocelebryci też w sądzie?
Ciocie i wujkowie hejterzy
Zmuszanie dziecka do katechezy to przemoc
Kim są prawdziwi Polacy?
Lewacka ruja i porubstwo!