Chory kraj

1. Data: 2019-01-26 17:16:01

Temat: Chory kraj
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24402442,pi
otr-rybak-skazany-za-spalenie-kukly-zyda-organizuje-
w-oswiecimu.html

"Skazany ze spalenie kukły Żyda na wrocławskim Rynku Piotr Rybak
przyjedzie w niedzielę do Auschwitz. Wraz z innymi narodowcami zamierza
zamanifestować pamięć o polskich ofiarach obozu zagłady."

Będą manifestować pamięć o żydach? Przecież wśród nich też byli Polacy.
Szczyt bezczelności i chamstwa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-01-26 18:45:12

Temat: Re: Chory kraj
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-26 17:16, Kviat wrote:
> [...]
> zamanifestować pamięć o polskich ofiarach obozu zagłady."
>

> Będą manifestować pamięć o żydach? Przecież wśród nich też byli Polacy.

tobie się czasem obywatelstwo z narodowością nie popierdoliło?

// poza tym, Żyd, pisze sie dużą literą.

3. Data: 2019-01-26 19:54:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-26 o 18:45, Ilona pisze:
otr-rybak-skazany-za-spalenie-kukly-zyda-organizuje-
w-oswiecimu.html

> tobie się czasem obywatelstwo z narodowością nie popierdoliło?

Nie. To wam się popierdoliła religia z obywatelstwem.

> // poza tym, Żyd, pisze sie dużą literą.

Zależy od kontekstu. Ale skąd ty możesz o tym wiedzieć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-01-27 16:45:02

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/01/2019 o 16:16, Kviat pisze:
> [...]
> zamanifestować pamięć o polskich ofiarach obozu zagłady."
>

> Będą manifestować pamięć o żydach? Przecież wśród nich też byli Polacy.

oj tam, walanie w Zydza w ryj po mszy w niedziele bylo swego rodzaju
tradycja, coz to jest Marzanna

--
gazebo

5. Data: 2019-01-27 16:45:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/01/2019 o 17:45, Ilona pisze:

> // poza tym, Żyd, pisze sie dużą literą.

poducz sie, polko

--
gazebo

6. Data: 2019-01-27 16:48:50

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 26 stycznia 2019 17:16:02 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
> zamanifestować pamięć o polskich ofiarach obozu zagłady."
>

> Będą manifestować pamięć o żydach? Przecież wśród nich też byli Polacy.

Nie wiadomo kto co manifestuje.

Twoi fumfle manifestują w Oświęcimiu pamięć o "ż", może trza i manifestować pamięć.
Chyba są tam gwiazdy dawida w tym oświęcimiu, czemu twoi fumfle
tak się oburzali na AŻ jeden krzyż?
o katolikach? Hę?

7. Data: 2019-01-27 16:50:42

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie wiadomo kto co manifestuje.

Twoi fumfle manifestują w Oświęcimiu pamięć o "ż", może trza i manifestować
pamięć o katolikach? Hę?

8. Data: 2019-01-27 17:40:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> [...]
> pamięć o katolikach? Hę?
>
> Chyba są tam gwiazdy dawida w tym oświęcimiu, czemu twoi fumfle

Nasi dziś też tam byli - na wezwanie Stowarzyszenia Rodzin Ofiar
Auschwitz-Birkenau.
Wpuszczano po dwie osoby, zabierano drzewca polskich flag.

W ESKORCIE POLICYJNEJ przemaszerowali przez obóz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2019-01-27 19:16:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Nasi dziś też tam byli - na wezwanie Stowarzyszenia Rodzin Ofiar
> Auschwitz-Birkenau.
> Wpuszczano po dwie osoby, zabierano drzewca polskich flag.
>
> W ESKORCIE POLICYJNEJ przemaszerowali przez obóz.

Chory kraj.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2019-01-27 20:42:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-27 o 16:48, b...@g...com pisze:
> [...]
Chyba są tam gwiazdy dawida w tym oświęcimiu, czemu twoi fumfle

A teraz przetłumacz to na język polski, bo nie wiem co chciałeś napisać
i ci nie wyszło.
Najwyraźniej język polski nie jest twoim naturalnym. Nie żeby to był
jakiś zarzut, mam też znajomych dwujęzycznych, którzy słabiej posługują
si językiem polskim, bo nie nie mieszkają na co dzień w Polsce, więc
rozumiem twój problem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pudzian o Francji ??
Braun na prezydenta Gdańska!
Wdowa pocelebryci też w sądzie?
Ciocie i wujkowie hejterzy
Zmuszanie dziecka do katechezy to przemoc