Lekarzu wylecz się sam

11. Data: 2019-01-28 19:53:36

Temat: Re: Lekarzu wylecz się sam
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-01-28 o 19:34, XL pisze:

> Nigdy niczego nie uczyłam się na pamięć.

Nikt ci nie broni zrozumieć.
Ale skoro przekracza to twoje możliwości intelektualne, to wystarczy, że
przyjmiesz do wiadomości fakty.

> Ale widzę, że ty nigdy inaczej niż
> tylko tak.

Nie widzisz. Znowu zmyślasz.

> I do dziś nie rozumiesz, tylko klepiesz jak katarynka. Najgorszy
> sort lewacki to ty.

Nie każdy kto nie jest faszystą, jest lewakiem. Już nie raz ci to
tłumaczyłem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2019-01-29 03:35:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> przyjmiesz do wiadomości fakty.

> Nie widzisz. Znowu zmyślasz.

> Nie każdy kto nie jest faszystą, jest lewakiem. Już nie raz ci to

Masz zwidy, że coś komuś ,,tłumaczyłeś".
Coś tam bełkotałeś - nieartykułowane usiłowanie bez odbioru.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Będzie mu policzone.
Skandal w Auschwitz-Birkenau!
#EuroMajdan
5 minut wdowy.
Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści