#EuroMajdan

1. Data: 2019-01-27 20:42:22

Temat: #EuroMajdan
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

w Paryżu.

https://twitter.com/sotiridi/status/1089228606402949
120

2. Data: 2019-01-27 21:28:30

Temat: Re: #EuroMajdan
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.01.19 um 20:42 schrieb Ilona:
>    w Paryżu.
>
> https://twitter.com/sotiridi/status/1089228606402949
120

Jutro otworza apteki, to moze sie uspokoisz. ;-)

Dzisiaj jest dzien pamieci ofiar nazizmu, 74 rocznica wyzwolenia obozu w
Auschwitz, o czym u nas od tygodni leca programy i filmy.
Poza tym chyba cos sie dzieje w temacie KNF i NBP?
Ubijane sa tez podobno chore krowy, a ich mieso idzie do handlu.

A dalej bo w Wenezueli klopoty ma tamtejszy prezydent...

https://de.euronews.com/tag/paris
https://www.faz.net/aktuell/reise/thema/paris
https://www.t-online.de/nachrichten/ausland/id_85156
030/widerstand-in-frankreich-gelbwesten-und-rote-tue
cher-demonstrieren-in-paris.html
--
saluto
Silvio Balconetti

3. Data: 2019-01-27 21:33:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-27 21:28, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> https://www.t-online.de/nachrichten/ausland/id_85156
030/widerstand-in-frankreich-gelbwesten-und-rote-tue

Już pisałem, że mam konto DB.

A co do rocznicy, to wypadało by już chyba się pokajać?

https://cyprianpolak.neon24.pl/post/90612,kiedy-elit
y-zydowskie-przeprosza-swoj-narod-za-holocaust

Głośno o tych krowach nie mów, bo niektórzy, gustujacy w wołowinie na
żartach się nie znaja.

4. Data: 2019-01-27 21:56:18

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 27.01.19 um 21:33 schrieb Ilona:

> [...]
y-zydowskie-przeprosza-swoj-narod-za-holocaust

> Głośno o tych krowach nie mów, bo niektórzy, gustujacy w wołowinie na

Ci sa chyba z waszej parafii?

>,,Czas uwolnić Polskę od żydostwa". Piotr Rybak i narodowcy przeszli
pod bramę Auschwitz< Newsweek 5/19

Poza tym pisza, ze ojciec prezydenta Wenezueli pochodzil z rodziny Zydow
sefardyjskich.

5. Data: 2019-01-27 22:03:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-27 21:56, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
>>

> Ci sa chyba z waszej parafii?

> pod bramę Auschwitz< Newsweek 5/19
>
> Poza tym pisza, ze ojciec prezydenta Wenezueli pochodzil z rodziny Zydow

//a o Adolfie Eichmannie ktoś coś pedział?

5 minut wdowy.
Brytyjczycy nie patyczkują się z siewcami nienawiści
Chory kraj
Pudzian o Francji ??
Braun na prezydenta Gdańska!