Lekko NTG - buty z ZARY

1. Data: 2004-08-17 06:50:13

Temat: Lekko NTG - buty z ZARY
Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma odpowiedniejszej grupy, wiec pytam tutaj :-)
Czy ktoras z Was miala buty z Zary? Jak jest z jakoscia? Wygladaja tak
delikatnie, ze troche sie boje, czy nie rozpadna sie po jednym wyjsciu?

Pozdrawiam,
Inka

1. Data: 2004-08-17 08:14:23

Temat: Re: Lekko NTG - buty z ZARY
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2004 08:50:13 +0200, inka napisał(a):

> Nie ma odpowiedniejszej grupy, wiec pytam tutaj :-)
> Czy ktoras z Was miala buty z Zary? Jak jest z jakoscia? Wygladaja tak
> delikatnie, ze troche sie boje, czy nie rozpadna sie po jednym wyjsciu?

Nie rozpadają się :] I są bardzo wygodne.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-08-17 10:12:06

Od: "Go Go Yubari" <x...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie ma odpowiedniejszej grupy, wiec pytam tutaj :-)
> Czy ktoras z Was miala buty z Zary? Jak jest z jakoscia? Wygladaja tak
> delikatnie, ze troche sie boje, czy nie rozpadna sie po jednym wyjsciu?

Wiekszosc mojego obuwia, zarowno letniego jak i zimowego pochodzi wlasnie z
Zary.
Wszystkie pary dzialaja bez zarzutu;)

---

1. Data: 2004-08-18 18:27:40

Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki dziewczyny! Buty zostaly kupione!

Pozdrawiam,
Inka

zylki pod oczyma
SOLEO