Re: Lepiej niech bije niż miałby być bity przez innych

Data: 2008-07-29 07:50:29
Temat: Re: Lepiej niech bije niż miałby być bity przez innych
Od: "GAL" <g...@T...pl>

Użytkownik "ZEN" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
news:b1ba3dd3-fe69-459c-9942-a46a4f56e3f6@a70g2000hs
h.googlegroups.com...

Lepiej niech bije niż miałby być bity przez innych [?]

To stwierdzenie jest mało spójne logicznie.

To tak jakby napisał: Lepiej jest mordować, niż być mordowanym.

Co ma jedno do drugiego?

Wydaje mi się, że lepiej jest się skutecznie bronić przed wariatami i
dresami-niż bronić się nieskutecznie i obrywać od debili.

Ale to oczywista oczywistośc i nad tym nie potrzeba dyskusji.

GAL