Lewa szwankuje

1. Data: 2016-03-06 01:53:34

Temat: Lewa szwankuje
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak powszechnie wiadomo, mózg dzieli się na prawą i lewą półkulę. Prawa
półkula odpowiada za lewe kończyny, lewa za prawe, środkowe tłumimy
psychotropami. Trzepałem browary grając na klawiszach zło. W miarę
zwiększania upojenia zauważalne stawało się, iż lewa ręka chodzi jak ta
lala a prawa kaszani coraz bardziej, do niemocy. Czyli lewa półkula
szwankuje. Ale nie czuję, żebym stał się pozbawionym emocji mistrzem
logiki - wręcz przeciwnie :) Czy aby ten przydział funkcji do półkul nie
jest OKDP ?

Może mam rację może nie, ale zachęcam do samodzielnego sprawdzenia ;)

Dębska

P.S.
Pomysł jest taki: gdybym miał mieć psa to bym go nazwał - Kumwa. Jeśli
ktoś z was chciał naprawdę poczuć jak to jest być żulem/żuliettą niech
sobie w myślach tak pieska zawoła (m nosowe musi być) ;)

2. Data: 2016-03-06 01:55:36

Temat: Re: Lewa szwankuje
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2016 o 01:53, Przemysław Dębski pisze:
> W miarę
> zwiększania upojenia zauważalne stawało się,

Jak to jest upić się? Nigdy nie byłem w takim stanie

3. Data: 2016-03-06 10:17:15

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-06 01:53, obywatel Przemysław Dębski uprzejmie donosi:
> [...]
> jest OKDP ?
>
> Może mam rację może nie, ale zachęcam do samodzielnego sprawdzenia ;)

To już zostało sprawdzone:
- Jak to jest panie doktorze, im więcej piję, ty bardziej trzęsą mi się
ręce i coraz więcej wylewam z kieliszka. To znaczy, że im więcej piję
tym mniej piję.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

4. Data: 2016-03-06 13:00:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pinokio p...@n...adres.pl ...

> Jak to jest upić się? Nigdy nie byłem w takim stanie

ROTFL
cos pan mało ciekawy zycia...

5. Data: 2016-03-06 13:05:14

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2016 o 13:00, Budzik pisze:

> ROTFL
> cos pan mało ciekawy zycia...

A to wszystkiego w życiu trzeba spróbować? seksu męsko-męskiego też, aby
być doświadczonym w życiu ? ;-)

6. Data: 2016-03-06 13:45:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-06 13:05, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> A to wszystkiego w życiu trzeba spróbować? seksu męsko-męskiego też, aby
> być doświadczonym w życiu ? ;-)

Zacznij od damsko-męskiego.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

7. Data: 2016-03-06 16:00:10

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pinokio p...@n...adres.pl ...

> A to wszystkiego w życiu trzeba spróbować? seksu męsko-męskiego też, aby
> być doświadczonym w życiu ? ;-)

Jeżeli kreci cie seks ogólnie to warto spróbować.
Jak ci się z kobietą nie spodoba - bedziesz szukał dalej.
No chyba ze wiesz od razu co lubisz, z kim lubisz, jak lubisz etc.
Ale to moga być chyba tylko iluzje prawiczka. ;-)

Jak zwiększyć frekwencję przy urnach?
Zawiść
KOD walczy! (dzis Suwalki
Psychoanaliza Kaczyńskiego -czyli dziennikarska kaczka-przechera jak kot Schrodingera ;)
POLSKA CORAZ BIEDNIEJSZA