Re: Licencje edukacyjne SBS2003 od 1 lipca 2006 :)

From: "RomanO" <r...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Licencje edukacyjne SBS2003 od 1 lipca 2006 :)
Date: Thu, 3 Aug 2006 23:05:54 +0200

Użytkownik "Grzegorz Si." <g...@z...edu.pl> napisał w
wiadomości news:easun2$ln9$1@nemesis.news.tpi.pl...
<...>
> OK masz rację. Ja jestem prostym człowiekiem te wszystkie mechanizmy są
> dla
> mnie za skomplikowane :)
My tego nie zmienimy może młodzi... NOGAMI: YES,YES,YES!

> Inne obowiązki w ramach ustawy. Niepotrzebnie pozwalamy sobie na
> przydzielanie nam obowiązków niezgodnie z prawem :(
Prawo jest w dyspozycji (orzekającego) sądów.
I decyzje są jak z gumy.
A prawo tes jakeś takie jakieś zmieeeennneeee w czasie?
(mówię jakbym była na kilka dni przed emeryturą).
Dyć, a kto stanowi prawo? Mamy przecież demokrację
-NIE?

> Bo bibliotekarz nie ma kwalifikacji do administrowania serwerem. To trzeba
> by raz na zawsze przyjąć do wiadomości.
Przyjmij raz na jutro:
Administrator to ten kto kieruje- zarządza!
A kto kieruje biblioteką? Ma talk kierować żeby jak mu dali PC
(i mają tam być?) działały dobrze -jego problem!
A nie dyrekcja czy tam kto, kieruje tam nauczyciela TI.
Z łaski dostaje klucz, i:
"Panie Grzesiu, co by pan tych czasopism i tego ekspresu do kawy nie stawiał
na podłodze jak ostatnio!"

> Druga sprawa, nie leży to w ramach obowiązków bibliotekarza.
No nie! Racja -a kogo?

> Zaraz zaraz. Teraz to naruszasz pierwszą i podstawą zasadę bezpieczeństwa
> zdrowego rozsądku: ADMINISTRATOR JEST JEDEN. Tylko JEDNA osoba powinna
> mieć
> uprawnienia administratora i korzystać z tego konta TYLKO w uzasadnionych
> przypadkach.
SUPERWIZOR jest jeden! Adminów może być full.

> Nie :) nikt Cię do tego nie może zmusić zgodnie z prawem.
No bibliotekarz też nie, no ale on (szaraczek bez wiedzy) jest od pisania w
kartach czytelniczych.

> wszystkie komputery w sieci mają dostęp do Internetu za pośrednictwem tego
> samego serwera. Komputerów pani z sekretariatu nie pilnuję, załapał się na
> to inny kolega. Ja odmówiłem.
Ale asertywny się robisz! Poczytaj, poczytaj usenet!
Na to liczę: Kupą mości panowie!

> Nie pracuję tam, ale mogliby mi dać trochę dorobić ;)
Nie drażnij mnie!

> Tutaj masz pismo którym możesz się podeprzeć (tak dla przykładu):
> http://www.zsp2.edu.pl/download/administrowanie.tif
"oraz wyposażenia stanowisk pracy"...
"ich wykonanie należy do zatrudnionych na stanowiskach niepedagogicznych
No patrz, jak ulał -bibliotekarzy!

> U mnie jest tak:
> Sieć lokalna i trzy serwery:
<...>
No i ok. podzielone obowiązki.
> Nauczycielem i frajerem, tak jak i Ty :(
Byłem ale asertywność muszę wykazywać cały czas.
<...>
> Ja Cię szanuję :)
No!
<..>
> SBS-em administruje kolega, siecią i "Linuksami" ja.
No jak ładnie, no i proszę podzielone obowiązki!
<...>
> Niestety też nie dostaję za to pensji. Skonfigurowałem sieć z zamiłowania,
I co będzie dalej?
<...>
> Teraz w szkole mamy już ponad 100 komputerów, więc administrowanie zajmuje
> sporo czasu (nieopłaconego). Dlatego od września rezygnuję :(
No już teraz wiem. -Następny proszę! ;-)
Pozdrawiam:
RomanO