Re: Licencje edukacyjne SBS2003 od 1 lipca 2006 :)

Data: 2006-08-04 18:17:59
Temat: Re: Licencje edukacyjne SBS2003 od 1 lipca 2006 :)
Od: "Grzegorz Si." <g...@z...edu.pl>

> Administrator to ten kto kieruje- zarządza!
> A kto kieruje biblioteką? Ma talk kierować żeby jak mu dali PC
> (i mają tam być?) działały dobrze -jego problem!
Aby być administratorem serwera trzeba mieć odpowiednią wiedzę i
umiejętności. Wiedzy tej nie musi posiadać osoba zatrudniona w bibliotece,
ponieważ jest to bardzo specyficzna gałąź.
To MUSI robić specjalista.
Tak samo jak osoba zatrudniona w bibliotece nie będzie usuwać usterek
związanych z wodą, czy instalacją elektryczną tylko dlatego że awaria
nastąpiła w bibliotece.

> A nie dyrekcja czy tam kto, kieruje tam nauczyciela TI.
> Z łaski dostaje klucz, i:
Nie daj się.

> No nie! Racja -a kogo?
Osoby której za to zapłacą - człowiekowi który będzie się na tym znał i
podpisze umowę ze szkołą na świadczenie tego typu usług. Powinien o to
zabrać dyrektor szkoły.

> SUPERWIZOR jest jeden! Adminów może być full.
Administrator, admin czy super użytkownik komputera, jak zwał tak zwał ma
być jeden!
Z konta mającego uprawnienia administratora czy to stacji czy serwera NIE
powinno się korzystać na co dzień, powinno być JEDNO, a hasło do niego
powinna mieć JEDNA osoba wykonująca czynności adminsracyjne.
Będziesz się trzymać tej zasady, większość problemów się skończy.

> No bibliotekarz też nie, no ale on (szaraczek bez wiedzy) jest od pisania
> w kartach czytelniczych.
Czemu nie lubisz tych bibliotekarzy?

> Ale asertywny się robisz! Poczytaj, poczytaj usenet!
staram się

> Nie drażnij mnie!
??? ;)

> "oraz wyposażenia stanowisk pracy"...
> "ich wykonanie należy do zatrudnionych na stanowiskach niepedagogicznych
> No patrz, jak ulał -bibliotekarzy!
Heh czemu ich nie lubisz? Praca jak każda inna....

> Byłem ale asertywność muszę wykazywać cały czas.
:)

Trochę zeszliśmy z tematu :) podsumowując luźną dyskusję: Jeden kontroler AD
+ maksymalnie 75 stacji klienckich, czyli wszystko co ma być podłączone do
SBS-a niech będzie podłączone do jednej maszyny. To najbardziej logiczne,
najprostsze i najlepsze w późniejszej eksploatacji i administracji
rozwiązanie ;)
Pozdrawiam
Grzesiek