Lidia

11. Data: 2003-06-03 07:09:40

Temat: Re: Lidia
Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bbhg51$b$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Hm! Nie wiem czy wypada na tej grupie Cię demoralizować bo hormonizacja
jest
> przez wiele osób uważana za niemoralną.
> Jeżeli jednak grupa wyrazi zgodę to Ci napiszę. :-)

Domyślam się że będzie o seksie między winoroślami :-)
Ale jak to technicznie wygląda ?
--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

12. Data: 2003-06-03 07:35:35

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jun 2003, 1stgreen wrote:

> A 'Elmer' to co to ? Cos ciekawego ?
>
> Pozdrawiam
> PP.

Ciekawsze od Lidii - jak juz pisalem.
B. slodkie jagody, u mnie rownomiernie rozlozone w gronie. Nie wystepuje
zauwazalny efekt przestrzelenia gron. Dojrzale jagody rozowe a niektore
zielone. Rosnie silnie i jest bardziej odporny na mroz niz Lidia. Grona
wieksze stozkowate ze skrzydelkiem. W tym roku spodziewam sie (stosunkowo)
duzego plonu mimo mroznej zimy i faktu, ze krzew nie byl okryty na zime.
Silny wzrost oznacza okolo 5-7 m nowej dlugosci na rok.

Pozdr.
D.P.

13. Data: 2003-06-03 10:29:05

Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jactro" <j...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> jest

Już wiem co to jest -na przykładzie pomidorów.
To jest jak podawanie Viagry :-))
Pozdrawiam
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl
<<<wytnij bezspamu>>>

truskawka ozdobna
Mam pytanie - pozwolicie?
Fauna ogrodów-odc.3
[Ogłoszenie] Zapraszamy na Ogólnopolskie Seminarium nt. "Techniczne Aspekty Ochrony Środowiska"
bez-jak go ciąć?