Liliowce

1. Data: 2000-06-06 06:13:26

Temat: Liliowce
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam liliowców miniaturek, tak 25 cm - wymienię na inne byliny lub na
sadzonki żywotnikowca. Ewentualne uwagi - priv'atnie.

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-06-06 07:45:16

Temat: Re: Liliowce
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Z tego co mi wiadomo sa tylko trzy miniaturki liliowcow .
Hemerocalis nana do 10 cm.
Hemerocalis minor do 25 cm
Hemerocalis Stella de Oro do 25 cm.
Jesli jestes zainteresowana to jesienia moge je podzielic wszystkie trzy
rosna u mnie w ogrodzie i faktycznie wolno.
Hemerocalis Stella de Oro widzialem w Opolu w tym roku u P.Sobolewskiego,
mial kilka sadzonek juz kwitnacych.
Ja pilnie poszukuje Glaucidium palmatum ,dwukrotnie zmarzl mi w tym roku
wiosna i niestety musze szukac nowej sadzonki.
Pozdrawiam,
Boguslaw Radzimierski

3. Data: 2000-06-06 11:53:54

Temat: Odp: Liliowce
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000d01bfcf8a$149e0500$4f1da0d4@l3d6w8...
> [...]
> Jesli jestes zainteresowana to jesienia moge je podzielic wszystkie trzy
> rosna u mnie w ogrodzie i faktycznie wolno.

To moje to będzie chyba właśnie Stella de Oro - intensywnie żółty kolor
(złocisty), wielkość też się zgadza. Dzięki, zdaje się, że dzięki Tobie
zidentyfikowałam odmianę. A Hemerocallis minor ma jakieś odmiany
(kultywary), czy jest to gatunek czysto botaniczny?

Pozdrawiam, Basia.

architektura krajobrazu - studia
FW: Cos na skarpy
Co to za ptak?