Line too long, więc...

1. Data: 2009-04-15 06:03:27

Temat: Line too long, więc...
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jajus jadrys pisze:

> A o czym my mówimy? Rewolucja Francuzka to nie komunizm? Wiosna ludów?
> Filozoficzne teorie Platona to też nie komunizm?

To tak jak w rehabilitacji terapia manualna... dobrze zdefiniowane pojęcie.
Ale przecież mógłbym zapytać: a masaż to nie terapia manualna? A szycie
dratwą i sznurkiem worków jutowych to nie terapia manualna? A onanizm to nie
terapia manualna?

Pozdrawiam serdecznie
Paweł

PS No żeby Platona o komunizm... no no, takiego rozminięcia ze światem dawno
nie widziałem... ;o)

2. Data: 2009-04-15 09:31:40

Temat: Re: Line too long, więc...
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> [...]
>
> Pozdrawiam serdecznie
> Paweł
>
> PS No żeby Platona o komunizm... no no, takiego rozminięcia ze światem

Po prostu, masz błędne wyobrażenie o komunizmie i tyle..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

3. Data: 2009-04-15 10:11:55

Od: "JanB" <...@...B> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> PS No żeby Platona o komunizm... no no, takiego rozminięcia ze światem
> dawno nie widziałem... ;o)

Możesz łaskawie wyjaśnić, co jest złego w połączeniu Platon + komunizm?
Bo nie ukrywam, że mnie zainteresowałeś.

4. Data: 2009-04-15 19:58:38

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Po prostu, masz błędne wyobrażenie o komunizmie i tyle..

Komunizm jest naprawdę dobrze zdefiniowany... weźże się wreszcie za jakieś
lektury... ja mam wiedzę, i to solidną, a Ty urojenia... i nic tego nie
zmieni....

Pzdr
Paweł

5. Data: 2009-04-15 20:02:52

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanB" <...@...B> napisał w wiadomości

> Możesz łaskawie wyjaśnić, co jest złego w połączeniu Platon + komunizm?
> Bo nie ukrywam, że mnie zainteresowałeś.

Zupełnie odmienne ideały państwa, społeczeństwa, nawet wolności...
diametralnie odmienny stosunek do sztuki i kultury, zupełnie odmienna wizja
człowieka... te dwie wizje nie łączą się w żadnym punkcie... obie do d*, ale
całkowicie z czego innego wychodzą i zupełnie gdzie indziej dążą... metody,
ale to strona formalna, są niestety niemal te same... uszczęśliwiania
człowieka ze względu na jakiś urojony cel i z gruntu fałszywe urojenie, że
ten cel może być tylko jeden...

Pzdr
Paweł

6. Data: 2009-04-15 21:33:42

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Po prostu, masz błędne wyobrażenie o komunizmie i tyle..

Coś dla Ciebie.

Pranie mózgu
Potwierdzono, że często podawane, nawet bardzo niewielkie dawki fluoru
wpływają na działanie mózgu i sprawiają, że podtruci nim ludzie są
bardziej ulegli i podatni na manipulację (badania przeprowadzone
niedawno w Polsce przez GIS potwierdziły, że fluorki wpływają na układ
neurologiczny). Znając te specyficzne właściwości substancji, zarówno
niemieccy, jak i _rosyjscy_ komendanci obozów koncentracyjnych
dodawali fluor do wody pitnej.

Wpływ fluoryzowanej wody na psychikę zrobił naprawdę wielkie wrażenie
na oficerach wywiadu niemieckiego i rosyjskiego. Substancja została
uznana za idealne narzędzie do sprawowania kontroli nad podbitymi
narodami. Wobec rychłego zwycięstwa, którego spodziewali się Niemcy,
firmie I.G Farben z Frankfurtu, znaczącego producentowi substancji
chemicznych, zlecono masową produkcję fluoru dla obozów śmierci oraz
innych, równie zbrodniczych celów.

Kontrola umysłów
Zaraz po zakończeniu wojny władze amerykańskie wysłały do Niemiec
Charlesa Eliota Perkinsa - chemika, patologa i fizjologa - żeby zbadał
opracowane przez nazistów metody kontroli umysłów z wykorzystaniem
fluoru. Śledztwo Perkinsa przyniosło szokujące rezultaty. Według jego
raportu "po tym, jak naziści wkroczyli do Polski, sztaby generalne
Niemiec i Rosji wymieniały się rozmaitymi pomysłami naukowymi i
militarnymi (...). _Bolszewicy uznali system masowej kontroli poprzez
dodawanie leków do wody jako idealnie nadający się do realizacji
planów skomunizowania świata_ (...)".

Reszta tu: http://otworz-oczy.org/?p=231
Pewnie też propaganda?

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-04-16 01:05:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

JanB napisał(a):
> U�ytkownik "bazyli4" <b...@o...pl> napisa� w wiadomo�ci

> Mo�esz �askawie wyja�ni�, co jest z�ego w po��czeniu Platon +
komunizm?
> Bo nie ukrywam, �e mnie zainteresowa�e�.

Jak chcesz kogoś przypasować to już lepiej Arystoteles niż Platon.
Już w zaraniu myśl rozbija się u Platona i Arystotelesa-na myśl
subiektywną i obiektywną.Arystotelas poprzez Tomasza z Akwinu dosięga
rozmaitymi drogami naszych czasów,a Platon poprzez
św.Augustyna,poprzez Descartes'a,poprzez oślepiający wybych
Kantowskiej krytyki i z niej się wywodzącą linię idealizmu
niemieckiego,poprzez Frichtego,Scherlinga,Hegla,poprzez Husserlowską
fenomenologię i egzystencjalizm,dochodzi do potężnego
rozkwitu,większego niż za pierwszych dni.Myśl obiektywna natomiast
urzeczywistnia się przedewszystkim w katolicyźmie i marksiźmie;ale
marksizm nie jest,jak sam Marks twierdził,filozofią,a katolicyzm jest
metafizyką ,opartą na wierze,jest dość paradoksalnie subiektywnym
przeświadczeniem że świat obiektywny istnieje.
Chcesz znaleźć subiektywizm i obiektywizm w sztukach plastycznych.Czyż
renesans to nie obiektywizm,barok-subiektywizm?W muzyce Beethoven
subiektywny,Bach obiektywny.
Tak więc nie mieszaj subiektywizmu do komunizmu;-)

8. Data: 2009-04-16 01:33:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> subiektywny,Bach obiektywny.
> Tak więc nie mieszaj subiektywizmu do komunizmu;-)
Acha,Chrystus subiektywny,dlatego cały czas ma się wrażenie,że kościół
z Chrystusem niewiele ma wspólnego,no i niestety tak jest.

9. Data: 2009-04-16 04:39:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> militarnymi (.). _Bolszewicy uznali system masowej kontroli poprzez
> dodawanie leków do wody jako idealnie nadający się do realizacji

To dlatego fluoryzują dzieciom zęby - bo jest jeszcze drugi powód -
wiele zakładów chemicznych (głównie w USA) miało technologie, w których
proiduktem odpadowym był fluor. Utylizacja jego była niezwykle kosztowna i
wtedy postanowiono go sprzedać - jako dodatek do pasty do zębów - czyli 2 in
1...

10. Data: 2009-04-16 05:32:14

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> [...]
>

> Komunizm jest naprawdę dobrze zdefiniowany... weźże się wreszcie za
> jakieś lektury... ja mam wiedzę, i to solidną, a Ty urojenia... i nic

Oczywiście że masz wiedzę, ale zdobytą z propagandowych biuletynów. Mieć
taką wiedzę to lepiej być analfabetą..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

??? ???

łosie, jelenie...
poczet feministek polskich: Maria Skłodowska-Curie
Oj !
Czubaszek rulez
Z PSPolityka