ona już by chciała

1. Data: 2009-04-15 09:19:44

Temat: ona już by chciała
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

od 3.45 proponuję

http://www.youtube.com/watch?v=1mboWqWKPAc

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/
"Dzięki białemu płótnie konie zwiadowców pozostają dłużej nienakryte"

2. Data: 2009-04-15 10:39:25

Temat: Re: ona już by chciała
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> od 3.45 proponuję
>
> http://www.youtube.com/watch?v=1mboWqWKPAc

No i? Co chciałeś przez to powiedzieć?

Ewa

3. Data: 2009-04-15 11:04:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No i? Co chciałeś przez to powiedzieć?

Lubisz się pastwić nad ludźmi, tak jak tamci z castingu?

Ewa

4. Data: 2009-04-15 11:13:42

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No i? Co chciałeś przez to powiedzieć?

że ona powinna nlp poćwiczyć?

5. Data: 2009-04-15 11:15:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Lubisz się pastwić nad ludźmi, tak jak tamci z castingu?

wręcz naprzeciwko.
kiedy podgrywam w scenkach, jako aktor udający np krnąbrnego
przełożonego, nigdy nie potrafię być taki krnąbrny jak scenariusz
przewiduje. zawsze idę na współpracę. dlatego nie podgrywam za często,
bo zbytnio ułatwiam życie moim owieczkom.

btw - ci z castingu twoim zdaniem się pastwili?

6. Data: 2009-04-15 11:27:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> btw - ci z castingu twoim zdaniem się pastwili?

A jak inaczej to nazwać?
Przecież od razu wiedzieli, że ją odrzucą, nie sądzisz?
Czemu miało to służyć? Wyłącznie uciesze przesłuchujących.

Ewa

7. Data: 2009-04-15 11:51:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A jak inaczej to nazwać?
> Przecież od razu wiedzieli, że ją odrzucą, nie sądzisz?
> Czemu miało to służyć? Wyłącznie uciesze przesłuchujących.

dałbym poprawkę na przeszłość i telewizję regionalną.
choć sądzę, że mogli wiedzieć, to się jednak nie pastwili.
raczej obserwowali. a ona w skowronkach :)

8. Data: 2009-04-15 12:18:25

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dałbym poprawkę na przeszłość i telewizję regionalną.

Co to zmienia?

> choć sądzę, że mogli wiedzieć, to się jednak nie pastwili.
> raczej obserwowali

Po co w takim razie to robili IYO?

> a ona w skowronkach :)

Tak sądzisz? Tak wygląda i zachowuje się osoba "w skowronkach" Twoim
zdaniem?

Ewa

9. Data: 2009-04-15 12:27:32

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Co to zmienia?

że nie było wtedy takich celebrities jak dzisiaj?

> Po co w takim razie to robili IYO?

z początku by się zapoznać, a potem by się pobawić?

> Tak sądzisz? Tak wygląda i zachowuje się osoba "w skowronkach" Twoim
> zdaniem?

no, parcie na popularność miała niewąskie. imho dość była zadowolona z
tej sytuacji - nikt ją tam pod karabinem nie trzymał.

ale ty chyba nie jesteś, tak mi się wydaje :)

10. Data: 2009-04-15 13:48:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> że nie było wtedy takich celebrities jak dzisiaj?

Bo były na znacznie wyższym poziomie? Tym bardziej.

> z początku by się zapoznać, a potem by się pobawić?

Właśnie.

> ale ty chyba nie jesteś, tak mi się wydaje :)

Nie jestem. I takie rzeczy nie poprawiają mi humoru. A Tobie tak?

Ewa

Line too long, więc...
łosie, jelenie...
poczet feministek polskich: Maria Skłodowska-Curie
Oj !
Czubaszek rulez