Niemców coraz mniej

1. Data: 2009-04-15 13:41:13

Temat: Niemców coraz mniej
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rp.pl/artykul/2,291345_Niemcow_jest_coraz
_mniej_.html

2. Data: 2009-04-15 13:52:53

Temat: Re: Niemców coraz mniej
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> http://www.rp.pl/artykul/2,291345_Niemcow_jest_coraz
_mniej_.html

"Kiedy z początkiem stycznia 2007 roku wchodziły w życie nowe przepisy..."

trochę za wcześnie chyba na ocenę.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

3. Data: 2009-04-15 15:02:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

2 lata minely jakies efekty sa ale za male - na saldo dodatnie urodzin -
duzo brakuje!
Duch

4. Data: 2009-04-15 19:06:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2009 15:41:13 +0200, Duch napisał(a):

> http://www.rp.pl/artykul/2,291345_Niemcow_jest_coraz
_mniej_.html

"Socjolog Reimut Reiche mówi o ,,homoseksualizacji seksualności". Tłumaczy,
że mamy do czynienia z trwałym zjawiskiem oddzielenia ,,rozkoszy od
prokreacji", tak jak w środowiskach mniejszości seksualnych. Nie brak
opinii, że żłobki i przedszkola niczego nie zmienią, jeśli nie zmieni się
społeczeństwo. ,,Za dużo seksu w mediach, na ulicznych reklamach, na każdym
kroku, a za mało uczucia i prawdziwej bliskości" - twierdzi Ariadne von
Schirach w książce ,,Der Tanz um die Lust" (Taniec wokół namiętności). Jej
diagnoza: żyjemy w społeczeństwie opętanym pornografią, która zabija
wszelkie wzniosłe uczucia, niszczy związki, a z cnoty moralności czyni
puste słowo. Tymczasem wykształcone przez pokolenia zasady moralności
chroniły rodzinę przed pokusami hedonizmu i libertynizmu. Ich erozja
sprawia, że instytucja rodziny ulega degeneracji i zanika. ,,Pozostaje
pustka samotności. Już czternaście milionów Niemców żyje samotnie."

No jakby jakaś XL pisała, istne moje moherowe widzenie ;-PPP
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

5. Data: 2009-04-16 06:35:27

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pustka samotności. Już czternaście milionów Niemców żyje samotnie."
>
> No jakby jakaś XL pisała, istne moje moherowe widzenie ;-PPP

Jak ja uwielbiam, jak przy ocenie przyczyn problemów z utrzymaniem
przyrostu naturalnego zaraz wyskakuje słowo 'pornografia'. Czyli już
wiadomo co trzeba robić ...
A może rozwiązłość seksualna jest bezpośrednim skutkiem
wielowiekowego dociskania śruby na psychikę ludzką przez
beton klero-katolicki ? Ile ja znam 'subtelnych przykładów',
gdzie najbardziej życie sobie spaprały dzieci wychowywane w tzw.
'dobrych, katolickich rodzinach'. A najzdrowsze dzieci, odpowiedzialne,
otwarte na zakładanie silnych rodzin wychodzą z rodzin inteligencji,
która wyniosła się z dusznych miast na wieś, ale zachowywała mocny
dystans zarówno 'do telewizora' (czyli unikające wciskających się do
domu nachalnych treści medialnych), jak i do rządzących tam środowisk
kościelnych i ich 'uniwersalnych recept na zlo'.
Tyle z moich osobistych obserwacji.

6. Data: 2009-04-16 09:05:51

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gs6jlr$abo$1@news.onet.pl...

To prawda, ze "zapisanie sie" czy utozsamianie sie z jakąkolwiek instytucja
czy
grupą nie zwalnia od samodzielnego rozrozniania dobra i zła. Co jest znowu
bardzo
trudne i łatwo popasc w złe schamety i złe uproszczenia (w przeciwieństwie
do tych dobrych).

W kazdym razie w dziesiejszych czasach bardzo zywe jest pytanie "jak żyć",
bo patrząc na tendencje wsrod Niemcow - nieciekawie to wygląda.

Pisales o wsi zamiast miast, i ze mniej telewizora. Jednak wrzucilbym do
tego pornografie.
Co maja wspolnego miasta, telewizor, pornografia, gry komputerowe (i wiele
innych spraw)?
To cywilizacja ktora moze czlowieka wplatac w bagno.
Na przykladzie Niemcow widac ze coraz bardziej wciaga.
Ta cywilizacja zaczyna byc coraz bardziej "kuszaca" bo jest opracowana przez
specjalistow oraz
rozne branze posiadaja coraz wieksze doswiadczenie w przemysle
(telewizyjno/pornograficzno/miejskim/....).

A sa jeszcze gry komputerowe (www.plemiona.pl - gra w to na powaznie okolo
100 tys osob w Polsce!)
Sa jeszcze kredyty gdzie "musisz miec mieszkanie bo za chwile beda jeszcze
drozsze", itd. itd.
Albo narkotyki, albo dopalacze. Albo sterydy ktore zrobią z ciebie Arnodla.
Albo satelitarna przy ktorej siedzi non-stop i tracisz kontakt z
rzeczywistoscia. itd. itd.

Niestety, ta cywilizacja wciaga i ciezko sie przed jej zlym wplywem obronić
(przyklad - Niemcy,
a to raczej dojrzaly naród). Stad byc moze powstaja dosc radykalne grupy
religijne, nie dziwię się.
Jedno jest pewne - nie jest latwo w tym zyć, trzeba miec duzy dystans, pewna
podejrzliwosc,
i swiadomosc tego co sie dzieje. Ale to znowu moze prowadzic do zbytniej
samokontroli.
Trzeba to wywazyc.

Pozdr,
Duch

ona już by chciała
Line too long, więc...
łosie, jelenie...
poczet feministek polskich: Maria Skłodowska-Curie
Oj !