Line too long, więc...

61. Data: 2009-04-19 12:22:47

Temat: Re: Line too long, więc...
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości
news:gsevd2$5bd$1@news.task.gda.pl...

> Chciałbym myśleć że o mnie piszesz a o sobie myślisz.. Jednak smutna
> prawda jest taka że Ty naprawdę (propaganda) w to wierzysz.. Pociesz się
> jednak że nie jesteś jedyny omotanym przez propagandę kapitalistów..

Biedny, nie do końca społecznie rozwinięty jadrys trzy dni myślał, co by tu
odpowiedzieć i tyle mu wyszło, co zawsze, czyli nic. Nie masz ani jednego
faktu na potwierdzenie swoich tez, więc nie staraj się już więcej, bo do
żenada, naprawdę...

Pzdr współczująco
Paweł

62. Data: 2009-04-19 12:23:30

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie jestem od rozumienia wierszy.. Ja jestem od prawidłowego rozumienia
> historii.. :-P

Dobrze, że sam się z tej głupoty śmiejesz...

Pzdr
Paweł

63. Data: 2009-04-19 12:25:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> [...]
> pisanie jedynie tak aby jego chwalono i jego system
> --------------

> --------
> ktokolwiek napisze inaczej,to śmierć.
> ---------
> ------------------
> przewodniczący pobiegł po naród,bo to naród miał służyć królowi,a nie
> król narodowi.
> -----------------

> ----------------
> dlatego w skórę bo go wygarbowano,na życzenie i według filozofii
> króla,nie lud ważny ale komunizm i partia.

Ewa Lipska,jest to wiersz o komuniźmie i tak właśnie partia królowała
nad ludem,bo chodziło władzę ,a nie o dobro ludu .Nawięksi skurwiele
na świeci,bo kapitaliści aż taką obłudą nie grzeszyli.

64. Data: 2009-04-19 14:59:36

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze, że sam się z tej głupoty śmiejesz...
>
> Pzdr
> Paweł

To jest pokazanie języka a nie śmiech.. I na dodatek nie ma w tym nic
głupiego.. Poza oczywiście samym wierszem..

65. Data: 2009-04-19 15:05:16

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Ewa Lipska,jest to wiersz o komuniźmie i tak właśnie partia królowała
> nad ludem,bo chodziło władzę ,a nie o dobro ludu .Nawięksi skurwiele
> na świeci,bo kapitaliści aż taką obłudą nie grzeszyli.

Historia to nie wiersz napisany prrzez p. Lipską.. Przez p. Z. Herberta
zresztą też..

66. Data: 2009-04-19 15:09:26

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> [...]
> by tu odpowiedzieć i tyle mu wyszło, co zawsze, czyli nic. Nie masz
> ani jednego faktu na potwierdzenie swoich tez, więc nie staraj się już

Bo ja w odróżnieniu do Ciebie nie mam gotowych odpowiedzi, mi żadna
propaganda nie podpowiada co mam mówić, wszystko muszę starannie
przemyśleć..

67. Data: 2009-04-19 15:15:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Właśnie historia,bo wiersz był pisany za komuny,a tak komuniści
uwielbiali lud,że nie można było pisać tego co się uważa,ale stosować
porównania i metafory,żeby zmylić system i cenzura pomyślała że
Lipskiej przez tego króla chodzi o poprzednie czasy,feudałów.
A dokładnie chodziło o komunistów.Czyli znowu mamy tzw;policje myśli i
lud mógł dawać do zrozumienia sobie o co chodzi,bo jakby lud
powiedział wprost -to pucha.Czyli komu służył system,bo napewno nie
ludowi.

68. Data: 2009-04-19 15:44:06

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> lud mógł dawać do zrozumienia sobie o co chodzi,bo jakby lud
> powiedział wprost -to pucha.Czyli komu służył system,bo napewno nie

Cenzura w pseudokomunie jak najbardziej była, i była to rzecz
niewątpliwie zła..
A jak nazwiesz dzisiejszy zakaz publikowania treści komuszych i
faszystowskich?

69. Data: 2009-04-19 16:03:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

jadrys napisał(a):

> [...]
>
> --
> Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja
>
> A Debian jest pierwszym sekretarzem tego

Kiedyś mój drogi taka dyskusja jak teraz i ta twoja pseudokomuna,już
by cię SB po mordzie prało,a my tych postów byśmy nie oglądali.Teraz
możesz o tym pisać.Ale nawoływać do porwrotu,tego co złe, jest
dyskusyjne,bo czy można nawoływać do mordowania ludzi?

70. Data: 2009-04-19 17:00:57

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo ja w odróżnieniu do Ciebie nie mam gotowych odpowiedzi, mi żadna
> propaganda nie podpowiada co mam mówić, wszystko muszę starannie
> przemyśleć..

Oby Ci tylko życia wystarczyło. Widzisz, być może należysz do tego gatunku
istot żywych, które nigdy się nie uczą, ani na własnych, ani na cudzych
błędach. No i warto byłoby może mieć jakies doświadczenie, ale tego za młodu
się jeszcze nie ma... to i się mysli i myśli i nic nie wychodzi... a niby
jak może wychodzić, jak bazy nie ma...

Pzdr
Paweł

łosie, jelenie...
poczet feministek polskich: Maria Skłodowska-Curie
Oj !
Czubaszek rulez
Z PSPolityka