Re: Linijki do patchworkow - poszukiwane [Wroclaw]

1. Data: 2003-11-14 12:00:13

Temat: Re: Linijki do patchworkow - poszukiwane [Wroclaw]
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Może o to Ci chodziło?

http://www.eti.com.pl/?eti=towar&id=150

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

wejdź, zobacz, zagłosuj jeśli Ci się podoba :o)))
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2802&PHPSESS
ID=cab8a358c52840a20662e

1. Data: 2003-11-14 12:07:04

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:bp2g45$js1$1@news.onet.pl...
> Może o to Ci chodziło?
>
> http://www.eti.com.pl/?eti=towar&id=150

Niestety, to jest mata do ciecia nozykiem obrotowym, a mi chodzi o linijke,
ktora sie przyklada do materialu i tnie wzdluz niej.

Dzieki za dobre checi.

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-11-14 14:04:51

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

slonk0 wrote:
> Niestety, to jest mata do ciecia nozykiem obrotowym, a mi chodzi o linijke,
> ktora sie przyklada do materialu i tnie wzdluz niej.
Nie jestem w temacie...ale moze taka zwykla stolarska? Sa tez metalowe
(dobrze sie przy nich tnie) i drewniane tylko z metalowa listwa. Do wyboru.
Kupic mozna w kazdym dobrze zaopatrzonym sklepie z narzedziami itp.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-11-14 14:14:50

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Nie jestem w temacie...ale moze taka zwykla stolarska? Sa tez metalowe
> (dobrze sie przy nich tnie) i drewniane tylko z metalowa listwa.

Takie zwykle to mam, ale te specjalne sa duzym ulatwieniem bo sa bardzo
szerokie i maja podzialke. Zreszta tu sa filmiki prezentujace takie linijki
i sposb ich wykorzystania http://www.creativegrids.com/demo.html (po
kliknieciu na obrazek).

Magda-Slonko(Wroclaw)

OT - teraz ja sie czyms pochwale