Lirene i nie tylko

1. Data: 2004-01-23 13:29:46

Temat: Lirene i nie tylko
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga bede chwalic:))

Tuz przed swietami robilam prezentowe zakupy i w sklepie kosmetycznym
wypatrzylam nowa serie dr Eris - Lirene. Na pierwszy ogien poszly balsamy:
ujedrniajacy i nawilzajacy. Pierwszy wyprobowalam sama: jest bardzo wydajny,
swietnie sie rozprowadza, przyjemnie pachnie (jak powietrze nad morzem) i
rzeczywiscie ujedrnia skore - po 3 tyg stosowania jest napieta i wygladzona.
Nawilzajacy trafil do pewnej 50-latki, ktora jest zachwycona tym, ze dawno
nie miala tak ladnej skory:))
No i zabralam sie za testowanie innych rzeczy (a sporo tego w serii). Na
razie sprawdzilam odswiezajacy zel do higieny intymnej z ekstraktem z
lukrecji - ktos tu niedawno pytal o plyny bezzapachowe - ten jest super.
Wpradzie nie jest zupelnie bezwonny, ale pachnie bardzo subtelnie i nie
zadnymi perfumami, ale po prostu czystoscia:)) Za moment zabiore sie za
sprawdzanie rzeczy anti-cellulite; na razie moge powiedziec tylko ze zel pod
prysznic cudnie pachnie cytrusami.

Chwale dalej:
- Yves Rocher, Phytum Actif Anti-Age: szampon zdaje sie juz chwalilam (moje
cienkie i miekkie wlosy wygladaja po nim zabojczo); teraz pochwale maseczke.
Seria ma skladnik, ktory spowalnia proces sztywnienia wlokien kolagenowych
skory i wlosy sa lepiej odzywione, mocniejsze i fantastycznie sie blyszcza.
- Vipera, cytrynowy zmywacz do paznokci: pierwszy, od ktorego mnie nie mdli;
zmywa bez problemow, a paznokciom nie szkodzi

I na koniec odradzam: skusilam sie na zimowa ochrone pantene - totalny
niewypal. Wlosy byly po nim matowe, robily co chcialy; mialam wrazenie, ze
zamiast zlikwidowac problemy jeszcze je nasilil.

To tyle na dzis:)

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2004-01-23 18:50:34

Temat: Re: Lirene i nie tylko
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wygladzona.
> Nawilzajacy trafil do pewnej 50-latki, ktora jest zachwycona tym, ze dawno

a ile kosztowaly te balsamy Erisa? bo chcialabym porownac na stronie
www.....:)
dzieki
pozdr

1. Data: 2004-01-23 20:53:03

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki napisał/a w news:burqdv$3c3$1@news.onet.pl:

> a ile kosztowaly te balsamy Erisa?

Nie wiem jak balsamy, ale żele pod prysznic są teraz w promocji po
7 zł.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-23 21:24:22

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> a ile kosztowaly te balsamy Erisa? bo chcialabym porownac na stronie
> www.....:)

Oj, to tak dawno temu bylo i przy wiekszych zakupach - ale cos ok 11 zl.
Porownywalam wtedy cene z ta na www i roznica byla niewielka - jakies 20 gr.

Pzdr,
Aga

1. Data: 2004-01-23 21:43:19

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, to tak dawno temu bylo i przy wiekszych zakupach - ale cos ok 11 zl.
> Porownywalam wtedy cene z ta na www i roznica byla niewielka - jakies 20
gr.

dzieki wlasnie o to mi chodzilo :)

podr
dobranoc :)

1. Data: 2004-01-23 23:35:12

Od: "Livia" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I na koniec odradzam: skusilam sie na zimowa ochrone pantene - totalny
> niewypal. Wlosy byly po nim matowe, robily co chcialy; mialam wrazenie, ze
> zamiast zlikwidowac problemy jeszcze je nasilil.

Zgadzam sie w calej rozciaglosci, ja mialam po nim straszne siano :/
Ktos mial jakies pozytywne wrazenia?

Pozdrawiam,

Livia

1. Data: 2004-01-24 01:39:07

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Livia <n...@w...pl> wrote:
> Zgadzam sie w calej rozciaglosci, ja mialam po nim straszne siano :/
> Ktos mial jakies pozytywne wrazenia?

Jak każdy inny Pantene, zrobił mi przepiękne, błyszczące włosy i...
tragiczny łupież. Odstawiłam czym prędzej. :(

a.
--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2004-01-24 15:37:43

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Livia" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zgadzam sie w calej rozciaglosci, ja mialam po nim straszne siano :/
> Ktos mial jakies pozytywne wrazenia?

Zadnych pozytywow, moje wlosy czasami dobrze reagowaly na pantene, ale za
chiwlke okazywalo sie ze to zlidzenia bo mimo ze mam suche wlosy to po
pantene potrafily sie przetluscic.........ciekawostka :)

pozdr

!@#$%^& NADGORLIWOSC JEST GORSZA NIZ FASZYM &^%$#@!

------------------------
FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-27 11:58:37

Temat: Re: Lirene - dołączę się
Od: "ja" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga.p napisała:

> [...]
> Wpradzie nie jest zupelnie bezwonny, ale pachnie bardzo subtelnie i nie
> zadnymi perfumami, ale po prostu czystoscia:))

I tu sie przylacze do opinii....
ostatnimi czasy poszukiwałam w Tesco plynu do higieny intymnej dla kobiet w
ciazy (jestem szczesliwa, przyszla mamusią). Znalazlam jedynie Lirene z
serii dr Ireny Eris. Skusiłam się....
Moj jest z wyciągiem z przywrotnika. Ma bardzo przyjemny delikatny zapach i
ciekawą konsystencję (po zmieszaniu z wodą ma się wrażenie, że jest on z
dodatkiem oliwki), dobrze się spłykuje, pozostawia uczucie super
odświeżenia.
Szczerze polecam!
A i cena zachecająca - butelka z pąpką, 300 ml za 10,99 PLN.

Ola

1. Data: 2004-01-27 12:24:13

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja napisał/a w news:bv5jr2$ntk$1@news.rsk.pl: