Lirene - nowa linia kosmetykow Eris

1. Data: 2003-11-29 11:46:50

Temat: Lirene - nowa linia kosmetykow Eris
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eris wypuscila nowe kosmetyki. Zele pod prysznic, oliwki, mleczko myjace,
kremy do rak. Jest takie cos ciekawego: myjacy peeling antycelulitowy pod
prysznic. Ceny tez ma bardzo ciekawe 10-12 zl.
Czy ktos cos z tej serii stosowal i moze cos powiedziec odnosnie jakosci?

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-01 08:25:57

Temat: Re: Lirene - kupilam krem do rak
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> prysznic. Ceny tez ma bardzo ciekawe 10-12 zl.
> Czy ktos cos z tej serii stosowal i moze cos powiedziec odnosnie jakosci?

Nikt nie stosowal? No to ja zastosowalam ;)
Skonczyl mi si ekrem do rak, wiec kupilam Lirene. Sa dwie wersje: krem
nawilzajacy do skory normalnej i odzywczy do suchej. Ja mam ten drugi, bo
jakos tak zaczala mi skora paskudnie na dloniach wysychac i luszczyc sie (a
wiem od czego; od plynu do mycia naczyn Kop z octem owocowym. Nie dosc, ze
drogie cholerstwo i wcale tak dobrze tluszczu nie usuwa, to jeszcze
paskudnie wysusza rece. Jednak sie przerzuce na rekawiczki, nie ma co.).
Wrazenia po dwoch dniach uzywania sa takie: krem przepieknie pachnie,
naprawde dobrze nawilza, skora jest mieciutka i jedwabista. Dobrze i szybko
sie wchlania. Dzialanie ogolnie - nic do zarzucenia. Zarzuty mam odnosnie
ceny - 9 zl i objetosci - 75 ml. Moze jestem wybredna, ale przyzwyczailam
sie, ze krem do rak ma 100 ml, a konczy sie - przynajmniej u nas - bardzo
szybko. Slowem za te cene to jest to naprawde drogi interes. A sam kremik -
zupelnie OK.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-01 14:27:40

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> napisał(a):

> Nikt nie stosowal? No to ja zastosowalam ;)
> Skonczyl mi si ekrem do rak, wiec kupilam Lirene. Sa dwie wersje: krem
> nawilzajacy do skory normalnej i odzywczy do suchej.

Ja jeszcze nie stosowałam:) I na razie nie mam na to szans. Ale jak latem
będę odwiedzać rodzinkę w kraju to na pewno znowu poczynię zapasy i jak znam
życie skuszę sie na coś z tej nowej serii. Ja generalnie bardzo lubie
preparaty do pielęgnacji ciała Erisa. W zasadzie z każdego produktu, który
mi wpadł w rece byłam zadowolona. Kiedyś miałam ręce w opłakanym stanie po
gigantycznych porzadkach potwornie zakurzonych rzeczy. Skóra na dłoniach
popękała mi aż do krwi. Wtedy ratowałam się takim kremem kojąco-
regenerującym bodajże. Pamiętam, że zostawiał bardzo tłustą powłokę, ale
ręce szybko doszły do siebie:)

> Wrazenia po dwoch dniach uzywania sa takie: krem przepieknie pachnie,
> naprawde dobrze nawilza, skora jest mieciutka i jedwabista. Dobrze i szybko
> sie wchlania. Dzialanie ogolnie - nic do zarzucenia.

W takim razie nie ma wyjścia, cza spróbowac:)))

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-01 14:39:55

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miśka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> W takim razie nie ma wyjścia, cza spróbowac:)))

Koniecznosciowo ;) Tylko ostrzegam - super wydajny to on chyba nie bedzie :)
Mnie bardzo zainteresowal zel myjacy z peelingiem antycelulitowym pod
prysznic. Rany, ale kombajn. Drogi nie jest. Ciekawa jestem, co zacz :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

znów kredka do oczu
elektryczny zestaw do pedi-manicure firmy BaByliss
do Hanus:)
cło
blend-a-med ?