Re: List do "Niebieskiej Linii"

Data: 2015-04-19 17:22:27
Temat: Re: List do "Niebieskiej Linii"
Od: CookieM <t...@d...not.spam>

W dniu 19.04.2015 o 17:16, LeoTar pisze:

> Wszystkie dotychczasowe obserwacje wskazują na to, że taka opcja jest
> niemożliwa bez ingerencji rodzica tej samej płci, gdyż syn dąży do
> zbliżenia z matka a córka z ojcem. Myślę, że taka opcja jest możliwa
> jeżeli ojciec wzbudzi nienawiść syna do matki lub matka wzbudzi
> nienawiść córki do ojca. Ale przy takiej manipulacji nie ma mowy o
> żadnej inicjacji dziecka wśród rodziców. Patologiczny układ miedzy
> rodzicami wyklucza jakikolwiek zamysł inicjacji dziecka, gdyż tylko
> wzmocni (multiplikuje) wcześniejszy patologiczny układ między rodzicami.

A co, jeśli Nieświadomy Stwórca czyli Natura postanowi przenieść dalszą
ewolucję Życia i za tym Świadomości na formy nieożywione: cyborgi, mózgi
elektronowe, co widać w filmach fantastyczno-naukowych (np. Automata,
najnowszy Transformers czy choćby poczciwy Matrix) czy opowieściach
Stanisława Lema? Może gatunek ludzki wyczerpał już swoje możliwości rozwoju?