List do TVP

1. Data: 2001-03-15 21:03:41

Temat: List do TVP
Od: "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uaktualnilem liste. Zapraszamy wszystkich,
ktorzy nie lubia wczesnie wstawac ;-)
TG

2. Data: 2001-03-16 09:11:25

Temat: Re: List do TVP
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Gumny <a...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98ragv$bup$...@n...tpi.pl...
> Uaktualnilem liste. Zapraszamy wszystkich,
> ktorzy nie lubia wczesnie wstawac ;-)
> TG

Witam!

Tomek, mimo wszystko trzeba wprowadzić jeszcze kilka poprawek do tego listu.
Moja propozycja jest taka:

Internetowa Grupa Dyskusyjna
pl.soc.inwalidzi

Sz.P.
Prezes Zarządu TVP S.A.
Robert Kwiatkowski

My, środowisko osób niepełnosprawnych, ich opiekunów oraz osób działających na
rzecz szeroko pojętej integracji, skupieni wokół internetowej grupy dyskusyjnej
pl.soc.inwalidzi, zwracamy się do Pana z prośbą o nadawanie sobotniego programu
"Spróbujmy razem" w późniejszych godzinach niż obecnie. Dotychczasowa godzina
emisji programu (godz. 7.30) uniemożliwia oglądanie go przez większość widzów
zainteresowanych poruszaną w nim problematyką. Program w swojej dotychczasowej
konwencji może również zainteresować osoby zdrowe, a przez to przysłuży się ich
integracji z osobami niepełnosprawnymi oraz głębszemu zrozumieniu naszych
problemów i potrzeb.
Pragniemy zauważyć, że TVP poświęca bardzo mało uwagi sprawom osób
niepełnosprawnych. Przykładem może być znikoma ilość relacji z igrzysk
paraolimpijskich w Sydney. Sukcesy polskich paraolimpijczyków pozostały niemal
niezauważone przez polską telewizję publiczną.

Prosimy o pozytywne załatwienie sprawy i oby przesunięcie godziny emisji
programu "Spróbujmy razem" stało się pierwszym krokiem TVP ku większemu
zrozumieniu naszych potrzeb i oczekiwań.
Z poważaniem

1. lista...

*********************

Głównie chodzi mi o poprawienie tytułu programu i kilku niewielkich błędzików.
Wydaje mi się jeszcze, że zamiast TVP powinniśmy wpisać TVP S.A., bo taka jest
nazwa. Mam wątpliwości co do adresata. Nie znam się na organizacji TVP S.A., ale
wydaje mi się, że wystarczyłoby napisać do dyrektora programowego programu 2, to
on chyba ma najwięcej do powiedzenia.

Co Wy na to?

--
Pozdrawiam.
Pearl

3. Data: 2001-03-16 11:05:52

Od: "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tomek, mimo wszystko trzeba wprowadzić jeszcze kilka poprawek do tego listu.
>Moja propozycja jest taka:

Nie powinnismy zmieniac tresci listu, pod ktorym juz sie inni podpisali. W tym
wypadku poprawki sa kosmetyczne, wiec chyba nikt nie bedzie mial zastrzezen -
juz je wprowadzilem.
TG

4. Data: 2001-03-16 16:15:14

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

>Dla mnie to jest OK
>podpisałem się - jaki mi numerek nadacie - obojętne !!!

>A moze ktos potrafilby teraz wrzucic to gdzies na www i zrobic
formularz do dopisywania imie/nazwisko/e-mail/miasto.
>Ja niestety tego nie potrafie. :-(
>TG

"Gotowca" mozna umiescic na IDN czy Sami Sobie...to chyba nie problem.
Mysle jednak ze taki czy inny list-petycje powinno sie wysylac indywidualnie
a nie z lista podpisow. Wiele listow (setki?) ma wieksza sile niz jeden
z "setka" podpisow. (Problem ten "przecwiczyli" chorzy na SM walczac
o uznanie tej choroby za chorobe przewlekla )
Tekstow moze byc kilka do wyboru. Warto tez problemem zainteresowac
swoje organizacje "branzowe"

Pawel

--
WPROWADZ SWOJA FIRME DO INTERNETU
zaloz bezplatna e-wizytowke i wygraj nagrode

5. Data: 2001-03-16 16:37:50

Od: "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Gotowca" mozna umiescic na IDN czy Sami Sobie...to chyba nie problem.

Nikt sie nie zglaszal, wiec zrobilem to jak umialem i postawilem na:
http://www.gumny.com.pl/tvp.html
Staram sie w miare czesto uaktualniac liste - mamy juz blisko 30 podpisow.

>Mysle jednak ze taki czy inny list-petycje powinno sie wysylac indywidualnie
>a nie z lista podpisow. Wiele listow (setki?) ma wieksza sile niz jeden
>z "setka" podpisow.

Ten sposob pozostawmy sobie, jesli pierwsze podejscie nie poskutkuje.
TG

6. Data: 2001-03-17 07:41:04

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Mozemy wyslac do wiadomosci.
Arek

7. Data: 2001-03-17 08:11:45

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Pawel, mozesz podac miasto ? To Ci dopiszemy
Arek

8. Data: 2001-03-17 08:13:55

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ladnie spisales, gratuluje :-)
pozdr.
Arek

9. Data: 2001-03-17 16:24:20

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim,

Prosze dopiszcie do listy mnie i Rafala ja mam problemy z tym ,wogole komputr mi
szaleje i nic mi nie wychodzi:(((((
Wszstkie dane podam na priv,ale prosze wczesniej sie odezwac.Byz wiedziala do kogo
pisac.

Pozdrawiam
Marta

------------------------------
e:mail
p...@p...onet.pl
mobile 501807440
ul.Zelazna 53/4
Wroclaw

-------

10. Data: 2001-03-17 16:42:14

Od: "Tomasz Gumny" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wszstkie dane podam na priv,ale prosze wczesniej sie odezwac.Byz wiedziala do
kogo pisac.

Wyslij: imie nazwisko - miasto i ewentualnie e-mail
na adres t...@g...com.pl to wieczorem Was dopisze.
TG

ODLiczenia podadkowe
Invacare w Ustroniu 2001