List z Centrum Krwidawstwa

1. Data: 2005-12-14 19:24:51

Temat: List z Centrum Krwidawstwa
Od: ciekawy <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Otrzymalem list z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa, aby zglosic sie po
wyniki badan krwi (nie dawno oddawalem krew). Czy list ten jest
standardowo wysylany do wszystkich osob oddajacych krew, ktorzy nie
zglosili sie przez jakis okres czasu, czy tez tylko do tych, u ktorych
"cos" jest nie tak z wynikami? Z gory dziekuje za odpowiedz.

Ciekawy

2. Data: 2005-12-14 19:40:49

Temat: Re: List z Centrum Krwidawstwa
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawy wrote:
Czy list ten jest
> standardowo wysylany do wszystkich osob oddajacych krew

Nie jest wysyłany standardowo. Ja nigdy nie dostałam takiego listu a oddaję
krew co 3 m-ce, niekiedy co pół roku.

pzdr.
Ania

3. Data: 2005-12-14 19:45:14

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciekawy" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

>Czy list ten jest standardowo wysylany do wszystkich osob oddajacych krew,
>ktorzy nie zglosili sie przez jakis okres czasu, czy tez tylko do tych, u
>ktorych "cos" jest nie tak z wynikami?

Nie jest standardowy. NFZ nie ma kasy na takie zbytki. Musi być coś nie tak,
skoro aż tak sie fatygowali.

HaNkA

4. Data: 2005-12-14 20:14:56

Od: darcis <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zglosili sie przez jakis okres czasu, czy tez tylko do tych, u ktorych
> "cos" jest nie tak z wynikami? Z gory dziekuje za odpowiedz.

generalnie masz 5 mozliwosci:
1/hiv
2/hcv
3/hbv
4/cmv
5/inne pierdoly

pzdr marcin

5. Data: 2005-12-14 21:57:06

Od: ciekawy <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam sie bac, ale:
> 1/hiv
odpada
> 2/hcv
nie wykluczone
> 3/hbv
zaszczepiony
> 4/cmv
nie wykluczone
> 5/inne pierdoly
Co sie do tego punktu zalicza? Zastanawia mnie, czy jakiekolwiek
odstepstwa od normy moga byc przyczyna odtrzymania takiego listu (np.
zly cukier albo cos w tym stylu)?

Pozdrawiam!

Ciekawy

6. Data: 2005-12-14 22:07:08

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawy napisał(a):
> Co sie do tego punktu zalicza? Zastanawia mnie, czy jakiekolwiek
> odstepstwa od normy moga byc przyczyna odtrzymania takiego listu (np.
> zly cukier albo cos w tym stylu)?

Czy nie możesz po prostu iść do CK i się dowiedzieć?

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2005-12-14 22:10:06

Od: ciekawy <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nie możesz po prostu iść do CK i się dowiedzieć?
Pojde, ale chcialbym wiedziec, na co sie mam przygotowac - np. wirusowe
zapalenie watroby typu C nie brzmi optymistycznie. Chcialem po prostu
wiedziec, czy skoro dostalem taki list, to czy jest cos bardzo
powaznego, czy tez po prostu Centrum Krwiodawstwa wysyla listy w
przpadku "odchylenia od normy" wyniku badania krwi.

Pozdrawiam!

8. Data: 2005-12-14 22:26:57

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawy napisał(a):
> Pojde, ale chcialbym wiedziec, na co sie mam przygotowac (...)

A skąd mamy to wiedzieć? Zawsze lepiej przygotować się na najgorsze -
żeby potem się "miło rozczarować" :))

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2005-12-15 10:08:14

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawy napisał(a):
> [...]
> Co sie do tego punktu zalicza? Zastanawia mnie, czy jakiekolwiek
> odstepstwa od normy moga byc przyczyna odtrzymania takiego listu (np.

Te inne pierdoly to sa zwykle badania laboratoryjne a nie w kierunku wirusów :)
To, ze dostajesz taki list nie oznacza, ze juz jestes "pozytywny". Pobiora
Ci raz jeszcze krew w kierunku badan wirusowych i przeprowadza wywiad.

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

Rwa kulszowa - jak pomóc?
laryngolog