Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: List z Polski.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Reply-To: i...@g...pl
References: <1d5hkk1u3e62p.dd7fvagj72v9$.dlg@40tude.net> <imd768$j10$1@news.onet.pl>
<imdjue$k2e$1@mx1.internetia.pl> <imdkne$t56$1@inews.gazeta.pl>
<imdkst$lob$1@news.onet.pl> <imdldi$s3u$1@mx1.internetia.pl>
<18jhlzy8kdhmd.1drjsz3k05ii7$.dlg@40tude.net>
<a...@z...googlegroups.com>
<8...@h...googlegroups.com>
<hupiowabg9p3.o6ipu4g5y1sn$.dlg@40tude.net> <imhm01$9eq$1@news.onet.pl>
<1...@4...net> <imhqb0$rvv$2@news.onet.pl>
<4d8c7b86$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>
<1uwv8q4tfuw3s.1hha67o50uush$.dlg@40tude.net> <imkls0$n6c$1@news.onet.pl>
<iml5ia$qm6$1@news.onet.pl> <lwhssfk0n21w$.w3evpi0aqd24.dlg@40tude.net>
<iml7ns$3vr$1@news.onet.pl>
Date: Sat, 26 Mar 2011 19:16:10 +0100
Message-ID: <k40qczlm34i8$.1bisw3ud1wexd$.dlg@40tude.net>
Lines: 34
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.247.203
X-Trace: 1301163387 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2445 79.185.247.203:51846
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:592000
Ukryj nagłówki
Dnia Sat, 26 Mar 2011 18:28:32 +0100, medea napisał(a):
> W dniu 2011-03-26 18:09, Ikselka pisze:
>>
>> Dokładnie.
>> Przez jeden hipermarket o mało raz nie padliśmy - na tyle mielismy
>> przytomności umysłu, że nie daliśmy się zwieść ich ogromnym zamówieniom
>> (przewidując, ze są robione w tzw cały świat a potem martwcie się sami). I
>> mielismy rację - kiedy zrealizowaliśmy pierwszą pulę dostawy, oni po prostu
>> zrobili zwrot, bez uprzedzenia, wycofali się z całości zamówienia
>> (podpisując umowę z innym dostawcą, bez słowa wyjaśnienia), kiedy
>> przystępowaliśmy do realizacji drugiej transzy. A tu opakowania specjalnie
>> dla nich wydrukowane - koszty ogromne, w błoto.
>> Nigdy więcej handlu z hipermarketami. Jeszcze chcieli, zebyśmy im płacili
>> za powierzchnię handlową - więcej, niż wart sam towar. Głupich nie sieją,
>> sami się rodzą - ale to nie my :-)
>> Wielu jednak poszło na taką współpracę i padło po pierwszym sezonie.
>> Mówię o tym, bo to jaskrawy przykład owej "ewcinej" "stabilności" - polskie
>> przedsiębiorstwa padają jak muchy dzięki niej, jedno po drugim.
>
> Wiem, jak to wygląda, bo mój mąż przez wiele lat współpracował z
> hipermarketami, więc to co piszesz nie jest dla mnie żadną nowiną. To
> przede wszystkim polityka hipermarketów doprowadziła do drastycznego
> spadku jakości towarów, ponieważ na początku przemian klientom zależało
> przede wszystkim na niskiej cenie. Teraz to się trochę zaczyna zmieniać
> - ludzie coraz bardziej patrzą na jakość (albo coraz więcej ludzi patrzy
> na jakość), bo po prostu społeczeństwo się bogaci i jest coraz bardziej
> wymagające.
> Ale to są zupełnie inne kwestie. Zaczęło się od tego, że przecież dzięki
> hipermarketom Kielce wypiękniały.
>
> Ewa
Dzięki gospodarnemu prezydentowi Lubawskiemu. Swietny gość.
|