Lista antyprzebojow

21. Data: 2001-09-02 17:10:41

Temat: Re: Lista antyprzebojow
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja tam lubie traby!
Andrzej

22. Data: 2001-09-03 11:05:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJAEIPCJAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

Ja też za daturami nie przepadam - ale chyba dlatego, że nie mam do nich
ręki. Za to mój sąsiad wysadza je corocznie na trawniku i ma już zda je się
wszystkie kolory + pełne. A zapach datur wieczorem jakoś spłyca moją
niechęć:-))))

Pozdrawiam, Basia.

23. Data: 2001-09-03 13:10:15

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl>
> Zgłaszam moje votum separatum wobec listy gdzie jest umieszczono roslinkę
> zwaną funkią .
> Bogactwo form wielkości i kształtu liści , koloru kwiatów budżą moje
> zdumienie.
> Własnie odnalazłem szkółke produkującąca materiał z tak zwanym gołym
> korzeniem.
> Nie figuruje w zadnym informatorze brak jakegokolwiek drogowskazu a
prowadzi
> ją tylko jedna osoba.

Po pierwsze: Ja też kocham funkie i mam ich kilka odmian. Bronię ich własną
piersią i wcale nie kojarzą mi się z cmentarzem,
tylko co najwyżej z wielkimi donicami w górskich
uzdrowiskach.
Po drugie: Skoro znalazłeś tego rewelacyjnego szkółkarza, to dawaj go
tutaj na grupę. Niech się podzieli doświadczeniami,
a jeżeli nie będzie chciał lub mógł, to rzuć chociaż
namiary na niego.

Pozdrawiam,
Majka

24. Data: 2001-09-05 18:01:31

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w

>Moj egzemplarz 10 letni ma tylko 1m
> wysokości.

Bo dorasta do takiej wysokości chociaż czasami piszą, że do 1,5m. Z wiekiem
rozrasta się na boki, a nie do góry.
Ja używam nazewnictwa stosowanego w Polsce. S. mayeri 'Palibin'
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

25. Data: 2001-09-05 18:02:58

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Paplinski" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> A ja tam lubie traby!

Myślę, że popularność ich wynika z naszej tęsknoty za "rozszalałą" (rozmiar
kwiatów) przyrodą
tropików. No i zapach o którym pisze Basia. Tak pachnieć musiał Raj.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

26. Data: 2001-09-11 23:04:19

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Gdzie ta szkółka? Pozdrawiam - Danusia

Zgłaszam moje votum separatum wobec listy gdzie jest umieszczono roslinkę
zwaną funkią .
Właśnie zakupiłem w malutkiej szkółce nieco doniczek z ta roślinką
Bogactwo form wielkości i kształtu liści , koloru kwiatów budżą moje
zdumienie.
Szt a 3 zl.
Każda roślinka miała nazwę handlową szczegółowy opis co do wysokości,
koloru kwiatu itp.
Wiwat małe szkółki.....

Własnie odnalazłem szkółke produkującąca materiał z tak zwanym gołym
korzeniem.
Nie figuruje w zadnym informatorze brak jakegokolwiek drogowskazu a prowadzi
ją tylko jedna osoba.
Piękne okazy ginko, acer palmatum, picea engelmannii, sosny ościstej, jodły
kaukaskiej, cisa, brzozy, pinus mungo ,
Wszystko z siewu. Żadnych sadzonek,
A ceny np:
wieloletni cis w doskonałej kondycji 4 zł. zwykły modrzew 4 - 5 letni 65
groszy.

Uszanowanie
Jacek

Róże pnące