Re: Lista dań, które są ordynarne

1. Data: 2004-03-16 12:24:23

Temat: Re: Lista dań, które są ordynarne
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jarek napisał:

> Wobec braku jednolitej definicji co to są potrawy ordynarne, drogą do
> ustalenia jest empiria. Temu służy ta lista - każdy wpisuje te potrawy,
> które uważa za ordynarne. Vox populi, vox Dei.

E, to ja się nie bawię... :(
Bo chyba najbardziej znienawidzonym przeze mnie daniem jest tort z masą,
a wiele osób uważa to za potrawę wykwintną (np. tort orzechowy z masą
czekoladową)
i pewnie mają rację... A mnie aż skręca, kiedy zostanę poczęstowana
czymś w tym
słodko-tłustym stylu...
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-03-17 21:30:58

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czekoladową)
> i pewnie mają rację... A mnie aż skręca, kiedy zostanę poczęstowana

zgadzam sie :), mnie rowniez robi sie niedobrze na sam widok tlustego,
kremowego tortu.

Re: Lista dań, które są ordynarne
Re: Lista dań, które są ordynarne
Wątróbka