Re: Lista wyznawców.

Data: 2020-07-07 09:25:27
Temat: Re: Lista wyznawców.
Od: z...@g...com

Jesteśmy zbyt małymi graczami żeby coś znaczyć w geopolityce. Chiny już teraz mają
spory wpływ na decyzje Rosji. Słyszałem że zatrzymanie Rosyjskiej agresji wobec
Ukrainy to w jakimś stopniu życzenie Chin które w ten części Europy chcą budować
swoje przyczólki a wojna to uniemożliwia. My nie jesteśmy do wyjęcia przez Rosję
dopóki jesteśmy częścią UE. Dlatego Rosja będzie popierać każdego naszego polityka,
który będzie palił flagi unijne. Co do przejęcia mediów przez Niemców to PiS pokazał
że można zrobić z mediami jeszcze gorsze rzeczy. Myślę, że nie jest problemem kto
jest właścicielem mediów tylko jak je wykorzystuje. Paranoja prezesa żeby mieć nad
wszystkim kontrolę pcha go w kierunku państwa totalitarnego gdzie jeden ośrodek
władzy decyduje o wszystkich aspektach życia. Prezes tego nie doczeka, ale Ziobro
spokojnie czeka na swoją kolej. Korea północna pokazuje że można kultywować reżim bez
względu na wszystko.