Lodowka Ariston ?

1. Data: 2004-09-28 08:50:54

Temat: Lodowka Ariston ?
Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam lodowki. Najwazniejsze kryteria to wysokosc 200cm (aby pojemnosc
byla duza), zamrazarka wieksza niz 90L, biala i cicha (!!!)(kuchnia
otwarta).

Podoba mi sie Gorenje (186cm) - stylistyka, wielka zamrazarka 118L, ale
za to lodowka wyraznie mniejsza.

Sprzedawca polecil mi Aristona. Nawet nie bralem go pod uwage...
Zachwala, ze nie psuja sie, ze to wyzsza klasa. Ale czytam google i
opinie bywaja ciut odmienne.
Czy moze ktos sie raz jeszcze wypowiedziec ?

Adam

1. Data: 2004-09-28 10:21:24

Temat: Re: Lodowka Ariston ?
Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Adam" <U...@T...interia.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> opinie bywaja ciut odmienne.
> Czy moze ktos sie raz jeszcze wypowiedziec ?

Ma ta http://tinyurl.com/4j5uz w wersji inox i polecam goraco. Jak równiez
2 innych znajomych co ten model posiadaja.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-09-28 17:37:22

Od: "meGan" <magdanospam@info{sss}star.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opinie bywaja ciut odmienne.
> Czy moze ktos sie raz jeszcze wypowiedziec ?

Ja mam Aristona lodówke pod zabudowe, niestety nie pamietam jaki model moze
pózniej znajde fakture to podam. Mam ja juz ponad rok jestem bardzo
zadowolona, n ie psuje sie i ladnie sprawuje. Tej firmy mam jeszcze pralke
równiez ponad rok i jestem zadowolona, tak jak moja kolezanka (ma pralke ok
2lat) i nic sie nie psuje. Polecano mi ten sprzet jako malo awaryjny, a w
razie czego podobno czesci zamienne nie sa zbyt drogie w porównaniu z innymi
producentami. :)

--
Magda i Maluszek ~7 listopad 2004

1. Data: 2004-09-30 07:02:07

Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <U...@T...interia.pl> napisał w wiadomości
> Podoba mi sie Gorenje (186cm) - stylistyka, wielka zamrazarka 118L, ale za
> to lodowka wyraznie mniejsza.

Ustaw priorytety i ich sie trzymaj.
IMO Gorenje ma najladniejsze wykonczenie wnetrza ze wszystkich lodowek na
rynku (tych za rozsadna cene). Nie wiem jak teraz ale poltora roku temu
wiekszosc lodowek miala zielonkawo-morsko-niebieskie wykonczenia wewnatrz
(dla mnie ochyda), a Gorenje jako jedna z niewielu miala ladne szare
kwadraciki na szkle i plastikach.
Kupilam i jestem prawie zadowolona, tzn. gdybym nie zmieniala kierunku
otwierania drzwi bylabym zupelnie zadowolona (teraz mi w jednym rogu guma
troche niedokladnie przywiera.

m.

1. Data: 2004-09-30 14:34:10

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam <U...@T...interia.pl> napisał(a):

> Sprzedawca polecil mi Aristona. Nawet nie bralem go pod uwage...
> Zachwala, ze nie psuja sie, ze to wyzsza klasa.

Niezły jajcarz z tego sprzedawcy :)))

1. Data: 2004-09-30 16:12:33

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ustaw priorytety i ich sie trzymaj.
> IMO Gorenje ma najladniejsze wykonczenie wnetrza ze wszystkich lodowek na
> rynku (tych za rozsadna cene).

A wg mnie wlasnie Ariston ma najlepsza estetyke i rozplanowanie wnetrza.

1. Data: 2004-09-30 18:47:41

Od: "Jarek Brzana" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Niezły jajcarz z tego sprzedawcy :)))
>
>A ja kierowalem sie glownie wygladem.Poltora roku temu zdecydowalem sie
zainwestowac w Aristona i na dzien dzisiejszy nie moge powiedziec nic zlego
na temat produktow,ktorych uzytkuje dosc intensywnie(szczegolnie piekarnik)
lodowka BC-312AIEV,
piekarnik FC-87C.1IX,
plyta PH-640 MSTUIX.

1. Data: 2004-10-01 07:47:26

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Niezły jajcarz z tego sprzedawcy :)))

Co nie; szczegolnie, ze w domu ma same Bosch'e ;P

Wojtek

Mieszkanie spółdzielcze własnościowe a hipoteka
Jaka pralke do 1500 zl bycie polecali?
Test programu AnoMail
Pralko-suszarka Ariston
Tynk akrylowy - wątpliwości