Lodówka i wnęka 60 cm

1. Data: 2004-07-22 08:33:11

Temat: Lodówka i wnęka 60 cm
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim rodzicom nawaliła lodówka. Co za pech, że w czasie takich upałów! Ja
jestem za tym, żeby kupić nową. I mam problem jakiej szerokości. Wnęka na
lodówkę ma 60 cm, dotychczasowa lodówka ma 57 cm. Czy w tę wnekę da się
wcisnąc lodówke o szerokości 60 cm - czy te deklarowane 60 cm to faktycznie
60? Czy bezpieczniej kupić 55 cm?

1. Data: 2004-07-22 09:05:41

Temat: Re: Lodówka i wnęka 60 cm
Od: Marcin Sławicz <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lodówkę ma 60 cm, dotychczasowa lodówka ma 57 cm. Czy w tę wnekę da się
> wcisnąc lodówke o szerokości 60 cm - czy te deklarowane 60 cm to

Lodówki 60 cm mają rzeczywiście 60 cm. Będzie kłopot ze zmieszczeniem takiej
lodówki (choć warto to pomierzyć). Na szczęście jest trochę lodówek 55 cm na
rynku.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2004-07-22 09:07:48

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"KasiaA" <k...@T...pl> wrote in message

> Czy w tę wnekę da się
> wcisnąc lodówke o szerokości 60 cm - czy te deklarowane 60 cm to
faktycznie
> 60? Czy bezpieczniej kupić 55 cm?

60cm to faktycznie 60, ale na wcisk będzie ją ciężko wsunać. Kupcie
węższą, albo jeśli dojdziecie do wniosku, że te wąskie wam nie
odpowiadają, jest ich za mały wybór, zastanówcie się nad skuciem tynku
ze ścian wnęki, odzyskacie ze 4cm. W końcu tego i tak nie będzie
widać, a na upartego zamiast typowego 2cm tynku można dać cienką tynku
gipsowego...

J.

1. Data: 2004-07-22 16:20:17

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> ze ścian wnęki, odzyskacie ze 4cm. W końcu tego i tak nie będzie
> widać, a na upartego zamiast typowego 2cm tynku można dać cienką tynku

Dobra rada. Tak bym zrobił.

1. Data: 2004-07-23 06:52:58

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra rada. Tak bym zrobił.

Rada moze i dobra ale mam wielkie watpliwości czy ściana z płyty g-k da się
skuć. Z drugiej strony zaczyna się ciąg mebli kuchennych. Bo pisząc wnęka
miałam na myśli miejsce na lodówkę. A co do wymiarów udałam się wczoraj do
sklepu z miarką i pomierzyłam lodówki, wydaje mi się że w najszerszym
miejscu, czyli na samej górze nad drzwiami tę nasadkę z plastiku - w
większości lodówki miały 59,5 cm. I teraz coraz bardziej nie wiem jaką
kupić, wymiarami najbardziej by pasowała Amica ale boję się wchodzić w tę
marke lodówek.

pozdr.

1. Data: 2004-07-23 07:39:26

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rada moze i dobra ale mam wielkie watpliwości czy ściana z płyty g-k
da się
> skuć.

Wszystko się da skuć łącznie z samą lodówką, ale i w przypadku lodówki
i płyt GK będzie to rozwiązanie chyba zbyt ostateczne :-)))
Można niby kombinować z odchudzeniem stelarza, ale to chyba nie ma
sensu, za dużo roboty.

> Z drugiej strony zaczyna się ciąg mebli kuchennych.

A tu się nie da jakoś choć pół centymetra odzyskać? Tak idealnie
rozmierzony? Na drugim końcu ściśle dolega do ściany?

> [...]
jaką
> kupić, wymiarami najbardziej by pasowała Amica ale boję się wchodzić

O lodówkach amica jakoś nie słyszę specjalnie złych opinii. Ale może
tu kol. zayzayer coś więcej doda. A co do szerokości... sam już nie
wiem. Jeśli faktycznie jednak jest te 5mm mniej, to może i
zaryzykować?

J.

1. Data: 2004-07-23 07:50:46

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lodówkę ma 60 cm, dotychczasowa lodówka ma 57 cm. Czy w tę wnekę da się
> wcisnąc lodówke o szerokości 60 cm - czy te deklarowane 60 cm to

Kasiu - najprościej będzie po prostu iść do sklepu z miarką! :) Ja tak
mierzyłem lodówki w MM :)))

pzdr
Krzysiek

1. Data: 2004-07-23 07:57:32

Od: "Adam" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

KK napisał(a) w wiadomości news:cdqg0n$ka1$1@inews.gazeta.pl co następuje:
> Kasiu - najprościej będzie po prostu iść do sklepu z miarką! :) Ja tak
> mierzyłem lodówki w MM :)))
> pzdr
> Krzysiek

To może nic nie dać - a jeżeli wnęka nie jest równa. Dobrze jest zrobić
jakiś przymiar - jakieś listewki na wymiar lodówki i sprawdzić w kilku
miejscach wnęki czy przypadkiem gdzieś nie ma kilku milimetrów mniej niż te
60 bo lodówka może ci na przykład wejść tylko do połowy wnęki.

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"

1. Data: 2004-07-23 08:12:58

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
te
> 60 bo lodówka może ci na przykład wejść tylko do połowy wnęki.

Co może nic nie dać??? Robisz dokładne wymiary wnęki - uwzględniasz wszystki
wystające rzeczy, krzywizny i idziesz z takim rysunkiem do sklepu - mierzysz
w tych samych miejscach i już :)

pzdr
Krzysiek

1. Data: 2004-07-23 08:52:56

Od: "Adam" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

KK napisał(a) w wiadomości news:cdqhac$pup$1@inews.gazeta.pl co następuje:
> [...]
> wszystki wystające rzeczy, krzywizny i idziesz z takim rysunkiem do
> sklepu - mierzysz w tych samych miejscach i już :)

Mówię o tym co widziałem - znajomy pomierzył wnękę na "wejściu" i przy końcu
ale w połowie głębokośći było wybrzuszenie i miał problem. Dlatego wydaje mi
się że bezpieczniej jest po zmierzeniu lodówki zrobić taki przymiar i
"wstawić lodówkę na sucho". Poza tym nie tak łatwo jest dokładnie zmierzyć
wnękę.

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"